Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:jonkinlainen oman kruunun kiillotus tämäkin aloitus.. näitähän "Mukahauskoja" juttuja putkahtelee aina ajoittain tälle palstalle.
mutta aikuisten oikeesti, siinä ei ole mitään hupaisaa, kun aiti on OIKEASTI huono. ja sellaisiakin on, mutta tällä palstalla he eivät käy.piste.
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:5. Ostan joskus pojalleni nakkeja ja hän syö ne kylmänä ketsupin kanssa olohuoneessa samalla kun katsoo lastenohjelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:5. Ostan joskus pojalleni nakkeja ja hän syö ne kylmänä ketsupin kanssa olohuoneessa samalla kun katsoo lastenohjelmia.
No tää oli mun mielestä paha, en ees ite suostuis syömään kylmiä nakkeja ja ketsuppia.
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:5. Ostan joskus pojalleni nakkeja ja hän syö ne kylmänä ketsupin kanssa olohuoneessa samalla kun katsoo lastenohjelmia.
No tää oli mun mielestä paha, en ees ite suostuis syömään kylmiä nakkeja ja ketsuppia.
En minäkään :x Outoa kyllä, se on herkkua joillekin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:keksimpäs itsestänikin, oon ihan hullu (mukamas) kun ostelen vaatteita ja muita vauvajuttuja ennen kuin edes oon raskaana. siis tiedän tulevani äidiksi seuraavan kolmen vuoden sisällä, ei siis kaúheeta haittaa ostelusta. mulla on esim uus turvaistuin vauvalle kaapissa odotamassa. tuntuu olevan sellanen juttu joillekin mammoille että jos ostelee juttuja etukäteen se tietää huonoa onnea. kun kerroin tädilleni hankkineeni kestovaippoja omalle vauvalle, se nauhahti että nehän kerkee olemaan antiikkia sitten kun mä saan oikeesti lapsen. meinas että jonku 10vuotta odottelisin. eli siis nuori ei voisi olla hyvä äiti. oon kyllä eri mieltä. paremminkin mulla on paljo enemmän aikaa kokea äitiyden ihme. nyt ja vielä 15vuoden päästä uudelleen jos siltä tuntuu. ja se on hyvä juttu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen huono äiti ihan oikeasti, vauva meni hoitoon 10 kk ikäisenä ja minä töihin. Nuo ap:n mainitsemat jutut on niitä mistä kaikki sanoo että hei niin minäkin teen, hehheheehe.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:siis tiedän tulevani äidiksi seuraavan kolmen vuoden sisällä, ei siis kaúheeta haittaa ostelusta.