nyt kyllä itkettää ja suututtaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
|O |O |O |O :'( :'( :'(

äiti soittelee mulle vähän väliä... se on niin ongelmia täyttä koko ihminen... iskä mnei töihin ja nyt äiti on niin mustasukkanen että meinaa ottaa saman tien eron... ilman sen isompaa syytä... ja niin edespäin..niillä näitä ongelmia riittää..
mutta eniten mua ärsyttää se että äiyi soittaa mulle ja itkeeja kertoo kun soitti jo isille ja katso jo uutta asuntoa ym...ja sitten sanoo viellä että anteeksi kun nyt on niiin huono äiti tas kun omalle lapselleen soitaa... tietää että se on väärin ja soittaa kohta uudestaan,, ja kun sanon että en nyt enään jaksa enenpää puhua niin lyö luurin korvaan...

ei itsellänikään aina ole niin helppoa.mies on korjaamassa autoa ja menkat alkamassa ja muutyenkin itkuinen olo. kuitenkin on jaksettav hoitaa tyttöä enkä voi tällä vain pillittäää... :'(
sitten kysyy että miten kummassa jaksan olla kun mies mun mies tekkee vuorotöitä ja olen pitkät ajat yksin tai no kaksi tytön kanssa mihin vuorokauden aikaan tahansa... joskus on vaikeaa.. mutta päivä kerrallaan ja ei tulisi mieleenkään soittaa äitilleni ja saada tukea.. vaikka se n pitäisi olla niin päin... piru vie :headwall:

Voi sua, kylläpä sun äiti on ajattelematon, eiköhän hänen pitäis löytää joku muu kuin oma tytär purkautumispaikaksi. Laittaa siinä sinut aika ikävään välikäteen, sun elämä ja äitis elämä, molemmat ansaitsevat oman rauhan.

Kuulostaa hieman tasapainottomalta tuo äitisi, olisiko mahdollista että saisit hänet käymään juttelemassa jossakin. Voisi tehdä hyvää oppia käsittelemään tunteitaan?
Tsemppiä sulle.

molemmat olleet työttömönä jo kymmenisen vuotta... isä yrittänyt tehdä töiitä välissä, mutta aina lopettanut äidin painostuksesta...äiti on sairas ihminen mutta isä ei ole antanut hakea apua..
molemmat tarvitsisivat apua.. mutta eivät kai nyt multa nuorimmalta lapseltaan... itse oloen käynyt kohta 3 vuotta terapiassa kasvuympäristöni takia ja saanut asiani kuntoon ja nyt perheeni tukeutuu minun kun olen meistä se tervejärkisin...

että kun elämä ei ole reilua |O

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
molemmat olleet työttömönä jo kymmenisen vuotta... isä yrittänyt tehdä töiitä välissä, mutta aina lopettanut äidin painostuksesta...äiti on sairas ihminen mutta isä ei ole antanut hakea apua..
molemmat tarvitsisivat apua.. mutta eivät kai nyt multa nuorimmalta lapseltaan... itse oloen käynyt kohta 3 vuotta terapiassa kasvuympäristöni takia ja saanut asiani kuntoon ja nyt perheeni tukeutuu minun kun olen meistä se tervejärkisin...

että kun elämä ei ole reilua |O

Olisiko sulla mahdollisuutta saada jokin lekuri/psykiatrinen hoitoryhmä käymään äitisi kotona.Minulla oli ongelmia myös omaisen kanssa ja sain asioita eteenpäin kun otin yhteyttä kunnalliseen psyk.hoitoryhmään?

tulin vain tänne tätä asiaa nyt purkamaan kun mies siellä autotallissa ja sisko töissä ja johonkin pakko saada ajatuksiaan purkaa...

olen yrittänyt saada molempia vanhempiani jutteleemaan asioita mutta eivät suostu ja näin ollen niiden eelämä mene ekoko ajan välillää ok ja sitten tulee taas kriisi..odottelen vain päivää kun jotain kamalaa tapahtuu..

ette ehkä usko mulla meitä on neljä lasta minä olen nuorin ja sitten minusta seuraavalla on asiat ihan hyvin sitten tulee sisko joka sairastaa skitdofreniiaa ja on monesti yrittänyt tapaa itseään ja vanhin sisko elää väkivaltaisessa avioliitossa..ym.. miksi kaikki asiat kerääntyy ehdelle perheelle?

p.s jättäkään asiattomat kommetit pois..