Nyt kyllä v*tuttaa heti aamusti

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Herättiin varttii vaille kuus!! |O
Millä pirulla tässä jaksaa koko päivän?!
Kysyn vaan...
Ja mikä ihme tota poikaa vaivaa, ku se ei edes väsy päivällä helposti vaik kuin aikasi heräis.
Hitto! Meillä on täällä parin tunnin päästä varmaa joulusiivous käynnis ku muut vasta heräilee :( :'(
Mä vihaan tälläsiä päiviä ja sit viel pyhä ettei pääse mihinkään!!! :kieh: :headwall:

Mä herään aina viimeistään varttia vaille kuusi, eikä ole edes pakko ;)
Ihanaa kun päivä ei mene hukkaan nukkumiseen :)
Ja eikös ole hienoo kun paikat on sit siivottu kun aloittaa aikaisin????

Mua väsyttää tää raskauski ja öisin en saa nukuttuu :(
Eilen oon nukahtanu kymmenen aikaa, heräsin hiukan ennen puoltayötä ja nukahdin uusiks kolmen aikaan, hiukan jälkee viiden tuo poika alotti yskimisen ja varttii vail kuus noustiin ylös.
Mä olen aamupäiväl ihan loppu jo ku väsyttää.
Meinaa poru tulla ku aatteleeki tän päivän pituutta... :'( :ashamed:

No sit ymmärrän, ite olin kans loppuraskaudesta kuin nukkuneen rukous mut nyt viikko synnytyksestä ja vielä vissiin jossain pilvilinnoissa ett vähäinenkin uni riittää. Mut voimia ja jaksamista! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
No sit ymmärrän, ite olin kans loppuraskaudesta kuin nukkuneen rukous mut nyt viikko synnytyksestä ja vielä vissiin jossain pilvilinnoissa ett vähäinenkin uni riittää. Mut voimia ja jaksamista! :hug:

Oih, sulla on ihan pieni siellä! =)

Niinhän tuo on, lähes kirjaimellisesti kun painoi ruipeloinen vajaa 3 kg syntyessään. Nyt nukkuu sit niin tyytyväisenä iskän kuorsauksen ääni korvissaan kun sai äiskän hereille totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Niinhän tuo on, lähes kirjaimellisesti kun painoi ruipeloinen vajaa 3 kg syntyessään. Nyt nukkuu sit niin tyytyväisenä iskän kuorsauksen ääni korvissaan kun sai äiskän hereille totaalisesti.

:heart:
Nyt voit nauttii rauhassa sit aamusta ja palstailusta :D
Mullaki alkaa kahvi jo vaikuttaa ja mieli piristyy, mut väsy tässä iskee aamupäivällä se on varma.

Mua ottaa kans päähän, ku herättiin kuuden aikaan. Unet tekis hyvää, mut ei auta. Ja tajusin just, etten oo ostanu maitoa, yks purkki tuolla kaapissa vaan, ei se riitä :headwall:

Meillä tää enne kuutta herääminen on ollut arkea jo reilu 4 vuotta, niin kyllä siihenkin tottuu. Monesti kerkee pestä pyykkiä ym ajoissa. Mutta pitkiä on päivät ja päiväuniakaan ei pysty enää nukkumaan.
Jaksamisia!!

Meillä nukuttiin harvinaisen pitkään, herättiin vasta 6.15... Kyllähän nää päivät on tosinaan tosi itkiä, mutta minkäs teet kun arkiaamuisin heräät ennen viittä niin tyttö kyllä oppii rytmiin.

Asenne ratkaisee.
Tänä aamuna vauva herätti ennen seitsemää, mutta kun en ota turhia ressejä siitä, niin elämä maistuu.
Väsyttää kyllä, mutta tää on vaan väliaikaista. :heart:

Täällä herätty kanssa tosi aikaisin. Pojat tuli herättää mut 6.15. Yleensä kuitenkin nukutaan sinne seiskaan. No mutta, lisää kahvia ja kohta pyykkikone pyörimään. Täytyy taas pitää pyykki-vkloppu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Täällä herätty kanssa tosi aikaisin. Pojat tuli herättää mut 6.15. Yleensä kuitenkin nukutaan sinne seiskaan. No mutta, lisää kahvia ja kohta pyykkikone pyörimään. Täytyy taas pitää pyykki-vkloppu. :D

Minä vein jo lakanat ulos. :saint:

No mä oon odottanu jo tunnin, et mies raaskis herätä. Tarttis vaihtaa petivaatteet tänään, mutta en raaski ihan vielä, kun toinen nukkuu.
Tarvii vissiin alkaa etsiä jouluverhoja jostain ja silitellä niitä kun se on semmosta hiljaista puuhaa, et toinen voi tuolla yläkerrassa vielä jatkaa uniaan.

Mie heräsin tunti sitte ja mies puoltoista ja se lähti jo tallille väsäilemään autoaan. Mie oon kaks päivää kattellu ku koira murjottaa ja pitelee omaa möykkää. Vaihtaa paikkaa koko ajan ja yöllä vinku kai nälissään ja muutenki alkaa taas olemaan vähän rasittava.
Muutenhan tuo on ihan kiva, mutta kun mä menin vaihtamaan sen ruuan. Nero oli hyvää, mutta koira oli ku mikäki kaasulaitos ja nyt best friend ei kelpaa ollenkaan :( Yleensä normi ruoka on kelvannu pienen karsastuksen jälkeen, mutta nyt on varmaan kohta lähettävä kauppaan ostamaan toinen säkki, että voi sekottaa.

..niin ekaluokkalainen kuin kohta 6v...Ja neiti käväs jo kierroksen meidän sängyssä, mutta hätistelin pois..Siunatkoon se päivä, kun sais vapaalla nukkua edes 8 eikä kukaan kävis hillumassa oven raossa tai pyrkimässä samaan petiin |O :/

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Herättiin varttii vaille kuus!! |O
Millä pirulla tässä jaksaa koko päivän?!
Kysyn vaan...
Ja mikä ihme tota poikaa vaivaa, ku se ei edes väsy päivällä helposti vaik kuin aikasi heräis.
Hitto! Meillä on täällä parin tunnin päästä varmaa joulusiivous käynnis ku muut vasta heräilee :( :'(
Mä vihaan tälläsiä päiviä ja sit viel pyhä ettei pääse mihinkään!!! :kieh: :headwall:

sama täälä herätty jo 6 aikaa ...yleensä herätään tos 8 aikaa viikonloppuna mutta viikolla kerhojen takia aikasemmin...3v tuli kiukkuu meijän makkariin kun isosisko oli yöllä kömpinnu meijän huoneessa olevaan sänkyyn..hän kun olis siihen halunnu mennä..meijän 5kk olis nukkunnu vaikka kuin kauan mutta hänkin heräs sitten siihen huutoon ja meteliin..täs nyt istutaan silmätristis ja ei oikein tiedä mitä tekis aamukahvistakin on aikaa jo...mutta ei auta kun sinnitellä iltaan hyvä puoli on se et taitaa olla ajois ilalla hiljasta ..huoh tai sitten ei..

ja meillä kun ei nuku päikkäreitä kun tuo pienempi neiti ...

taitaa tulla kyllä hermoja raastava päivä taas |O |O :whistle: :whistle:

Yhteistyössä