N
niiinpänii
Vieras
Itellä muuten sama. En koske noihin paskoihin, mutta hamppua poltan kyllä.
sen kyllä huomaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itellä muuten sama. En koske noihin paskoihin, mutta hamppua poltan kyllä.
No hamppu ei olekaan epätervellistä.
Edelleenkään kukaan ei postannut viitettä tutkimukseen, jonka mukaan aspartamaatista olisi ihmiselle todistetusti haittaa. Sekopäiden keskustelusivuja tai nettisivuja ei lasketa.
Joka ketjuun löytyy omat asiantuntijansa, harmaana toki ja nimettömänä![]()
Juon sen verran harvoin mitään limua, että saatan valita Pepsi Maxinkin, jonka makeutusainesisältöön en ole perehtynyt. Lapsille en anna kevytlimuja.
Enhän minä väitä olevani asiantuntija? Minä yritän alleviivata sitä että olisi vissiin ihan syytä sitten näiden jeesustelijoiden perehtyä asiaan kun ovat niin voimakasta mieltä. Oikeisiin lähteisiin ja ihan oikeasti siihen mikä se yleinen lääketieteellinen kanta on eikä vaan sitä tinahattu pakkomiellettä toistella.
Lääketieteellinen kanta ei ole vain "saa sitä käyttää" Vaan lääketieteellinen kanta on se että ei ole tutkimuksia joissa olisi todistettu yhteys aspartaamin väitettyihin haittoihin.
Sinänsä se on vähän huvittavaa kun niitä tutkimuksia on vaikka kuinka paljon siitä.
Onhan siitä myönnetty olevan haittaa ainakin, jos ylittää sen tietyn "kohtuusrajan". Jos juttelee aspartaamista lääkäreiden kanssa niin harva katsoo sitä kovin hyvällä.
Colan varsinaisiin terveysvaikutuksiin en usko, olisi se sitten aspartaamilla tai ilman..:saint:
Jokainen normaaliälyinen tietää, että aspartaami on myrkkyä. Mä olen maistanut ja tuntenut sen jo aika kauan. Kehokin jo kertoo.
Uskon enemmän tutkimusta kuin mutua, niin se vaan on. Etenkin, jos se mutu on luettu palstalta.
(...)
Mistähän nämä terveysväitteet on syntyneet. Koskaan en ole itse törmännyt sellaisiin![]()