Nyt loppu pompotus =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mummu:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Heitä se läppäri helvettiin ja keskity siihen lapseen vaihteeksi!!!

TÄYSI PEESI !

mie olen kanssa tästä ihan samaa mieltä. lapsi näkee ettei äiti oikiasti keskity häneen kun samalla nettailee. mie luulen että osittain tuo "uhma" johtuu siittä että halutaan huomiota. ja miten sitä saadaan? no pistämällä vastaan niin paljon kun vaan voi. tällä hetkellä tässä ruoka-asiassa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mummu:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Heitä se läppäri helvettiin ja keskity siihen lapseen vaihteeksi!!!

TÄYSI PEESI !

mie olen kanssa tästä ihan samaa mieltä. lapsi näkee ettei äiti oikiasti keskity häneen kun samalla nettailee. mie luulen että osittain tuo "uhma" johtuu siittä että halutaan huomiota. ja miten sitä saadaan? no pistämällä vastaan niin paljon kun vaan voi. tällä hetkellä tässä ruoka-asiassa. :/

Mä olisin niin samaa mieltä teidän kanssa jos tää olisi tästä kiinni. Meillä kuitenkin tää sama tilanne on käsillä ihan koko ajan vaikka kuinka olen läsnä, tämän yhden kerran nyt kirjoittelin samalla koska tuntuu ettei oikeasti kantti kestä tällä hetkellä kuunnella tota suoraa huutoa.

Olen joo tyhmä ja tilannehan sen mainiosti osoittaa, mutta nyt vaan alkaa monestakin syystä olla voimat loppu tähän jatkuvaan päin naamaa huutamiseen.

Mä olen lautanen pois ja ole sitten ilman-linjalla.
Mä olin itse pienenä ja vieläkin todella todella huono syömään ja ruokahaluton. Ruoka oli hyvää ja se oli vaihtelevaa mutta mun energian ja ruuantarve vaan on pieni. Eli muksuna mun syöminen oli sellasta surkeaa rääppimistä, pala sieltä ja toinen täältä ja maha täysi. Omatkin lapset pelaa ruuan kanssa välillä ja yleensä kausittain ja annan pelata. Eli ruokaa on tarjolla mutta jos ei syödä niin ei sitten. Seuraavaan ruokaan asti on sitten odotettava.
Mutta väkisin tai pakolla ei voi toista syöttää.