Nyt loppuu jaksaminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NiiN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:55 niin kirjoitti:
niin juu,meidän vauva nukkuu yöt ja parit hassut päiväunet. jotta juu,täytyy sitä kotiaki yrittää hoitaa.. kiitos "vieras",tätäpä tarkotinkin juuri.
kun on ollut samassa tilanteessa vuosia sitten pienen vauvan kanssa, niin ymmärtää millasta sulla on nyt... muistan väsymyksen vaikka mun väsymyksestä on jo melkein 18 vuotta! eelleen toivon sulle voimia! :hug:

Niin ja väsy vielä kovempi kun ollut yön juhlimassa.
Ihan kuin niillä jotka hoidattaa äideillään että pääsevät tuulettumaan ja väsyneenä hakevat lapsen ja tiuskivat.
Eipä paljon vaikuta tuuletukselta, pahemmalla päällä kun lähtiessä ja sitä vielä usein! :kieh:

Jos olet käynyt tuulettumassa kuka on syöttänyt lastasi? Toivottavasti et ainakaan sinä..
Suosittelen ettet juo alkoholia ennenkö vauvasi syö kiinteää!! Ja toivon todella että vauvasi saa rintamaitoa!!

Itselläni 5kk ikäinen poika edelleen rintaruokinnassa, mutta saa myös kiinteää ruokaa on ihan valtavan kokoinen =) =) 70cm ja 9kg

On muitakin tapoja tuulettua kun lähiön baari?!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 12:09 lusikkaan soppaan kirjoitti:
Niin ja väsy vielä kovempi kun ollut yön juhlimassa.
Ihan kuin niillä jotka hoidattaa äideillään että pääsevät tuulettumaan ja väsyneenä hakevat lapsen ja tiuskivat.
Eipä paljon vaikuta tuuletukselta, pahemmalla päällä kun lähtiessä ja sitä vielä usein! :kieh:

mä en käynyt 18v. sitten "tuulettumassa" eikä mulla ollu äitiä tai mummua jolla hoidattaa vauvaa. eli mun väsyt ei johtunu mistään sen kaltaisesta. vaikka ehkä tuuletusta olis ehkä joskus kaivannutkin.

mitä ap:n tuulettumiseen tulee, mä kyllä sen hälle suon, tuskin tuo sitä tapoinaan pitää.sitä paitsi se on hänen oma asiansa. ja jos luit ap:n kirjotuksen kunnolla, ei hän ollut "juhlimassa". mutta kun aina yleistetään ja syyllistetään... tuskin tuo "paha tuuli" siitä tuulettumisesta johtuu vaan siitä että mies ei muistanut aiemmin ilmoittaa menevänsä töihin aamusta. mikä on muuten ihan tuttua mullekin jolla on työnarkomaani miehenä. ap tuskin olis lähteny illalla mihinkään, jos olis tienny miehensä töihin menon jo silloin. :hug:

ai niin ei meilläkään mies juuri muuta tee kun töitä!!
Siis kotona ei hirmuisesti apua heru.. kyllä se pojan kans on jos käyn jumpas tai salilla tai jossain.

Mut ite en ainakaan vois olla pois kauaa kotona tulis hirmuinen ikävä poikaa!!

Elän tällä hetkellä elämäni parasta aikaa!! Valitettavasti loppu koittaa jo elokuussa kun mamiloma loppuu :'( :'(

Jos en keksi sit jotain et vois jäädä kotiin =) =)

Ihan käsittämätöntä porukkaa. Jos siis on vauva perheessä, ei ÄITI saa lähteä kotoa mihinkään, ei edes muutamaksi tunniksi tapaamaan ystäviään. Heti on huono ihminen ja kypsymätön äidiksi ja itsekäs. Kyllä se isä osaa ja pystyy lapsesta huolehtimaan siinä kuin äitikin. Tässä tapauksessa vaan tuntuu, että ISÄLLÄ on asennevamma, kun ei suostuisi ottamaan vauvasta vastuuta. Ei ne lapset ole vain äidin vastuulla ja hoidettavana, kyllä isäkin pitää osallistua.

Ap:lle jaksamista. Koeta vielä keskustella miehesi kanssa. Ehkä hänellä on pasmat sekaisin isäksi tulon takia, hän ei välttämättä ole vielä sisäistänyt asiaa kunnolla. Koeta tehdä vaikka niin, että annat vauvan iltaisin isän vastuulle puoleksi tunniksi ja mene itse ulos kävelylle, kauppaan tms. Saat olla rauhassa ja isä&vauva saavat kehittää suhdettaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 12:23 vieRas kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä porukkaa. Jos siis on vauva perheessä, ei ÄITI saa lähteä kotoa mihinkään, ei edes muutamaksi tunniksi tapaamaan ystäviään. Heti on huono ihminen ja kypsymätön äidiksi ja itsekäs. Kyllä se isä osaa ja pystyy lapsesta huolehtimaan siinä kuin äitikin. Tässä tapauksessa vaan tuntuu, että ISÄLLÄ on asennevamma, kun ei suostuisi ottamaan vauvasta vastuuta. Ei ne lapset ole vain äidin vastuulla ja hoidettavana, kyllä isäkin pitää osallistua.

Ap:lle jaksamista. Koeta vielä keskustella miehesi kanssa. Ehkä hänellä on pasmat sekaisin isäksi tulon takia, hän ei välttämättä ole vielä sisäistänyt asiaa kunnolla. Koeta tehdä vaikka niin, että annat vauvan iltaisin isän vastuulle puoleksi tunniksi ja mene itse ulos kävelylle, kauppaan tms. Saat olla rauhassa ja isä&vauva saavat kehittää suhdettaan.

tätä minäkin haluan painottaa...aina nousee sota jos uskaltaa sanoa käyneensä ulkona yhdellä vaikka on pieni vauva. asia erikseen on sitten jos siellä vedetään %&¤#¤%& olalle, mitä ap:n tapauksessa ei ole tapahtunut. %&/¤¤/%# olalle juomista en minäkään ymmärrä, kenenkään kohdalla, oli äiti tai ei.

jaha,tämäpä oli herättäny kauhian keskustelun.. Täytyykö mun tosiaan tavata teille että mun kiukku E-I JOHTUNU ULKONA KÄYMISESTÄ,MINÄ OSAAN HOITAA LASTANI JA RAKASTAN JA IKÄVÖIN NE PIENETKIN HETKET KU EN NÄE HÄNTÄ,TEEN KAIKKI KOTITYÖT. Ettekö te osaa lukea?? Aikuset ihmiset! Muutamat tosiaan on tajunnu mitä tarkotan,kyllä musta mullakin on oikeus olla IHMINEN vaikka äiti oonki! Kyse on tasan siitä että mies ei huomioi mua enää juuri lainkaan,on tosi yksinäinen olo. se on kuitenkin mulle mun maailman tärkein,rakkain aikuinen. tyttö on tietysti tärkein kaikista!
Minä ainaki tarvitten huomiota,seuraa,juttukaveria,lohduttajaa ja vaikka mitä muuta mun omasta miehestä! Ei vauvan kanssa voi oikein jakaa kaikkea. Kavereitakaa kuitenkaa ei hirveesti oo,ne jotenki katos raskausaikana. Ja miten ihmeessä tuosta nyt tehään numero et se nyt sattu olla baari missä istuskeltiin? Sama kai se ois ollu vaikka oltais jonku kaverin takapihalla istuttu ja juotu se yks lonkero??
Ja se joka ihmetteli kuka sen lapsen syötti,ihan iskä sen syötti tuttipullosta,ite lypsin viinahuurumaidot mäkeen,ja mä syötän lasta rinnasta vaikka en tajua mitä se tähän asiaan liittyykään!
Nyt tämä huono äiti lähtee hoitamaan kamalaa lastaan,yritetään ehkä tehä jotain p.askaa ruokaa.
Kiitos Teille jotka ymmärsitte.

Yhteistyössä