Nyt mä narisen noista naapureista vähän. Mutt en paljoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitinkin, että jos tontti on alunperinkin papereissa merkattu yhteiseksi eikä ole hallinnanjakosopimusta, mikä olisi omalle paritaloasumiselleni ehdoton edellytys :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitinkin, että jos tontti on alunperinkin papereissa merkattu yhteiseksi eikä ole hallinnanjakosopimusta, mikä olisi omalle paritaloasumiselleni ehdoton edellytys :)

Joo mutt meillä on hallinnajako kyll kunnossa: siis ihan paperilla tää lähipiha on jaettu, ja tuo yhteinen ei.

Vitun palsta. Mä kirjoitin pitkän pätkän ja kun lähetin sen, ni valkoista sivua vaan näytti ja teksti meni johonkin...

Mutta lyhyesti: etkös voisi ehdottaa niille naapureille, et ens viikonloppuna (tai jonain muuna päivänä, kun kaikille sopii) olis piha talkoot. Siis etukäteen sovittu päivä ja kaikki osallistuu.
Ja nurmikon leikkuuvuorot voi tehdä niin, että te leikkaatte aina parittomalla viikolla ja ne parillisella viikolla. Vaikka aina tiistaina (tai ihan sama minä päivänä, mutta aina samana päivänä kuitenkin). Kun on selväksi sovittu etukäteen, ni ei tarvi "olla niin kiireinen", etteikö omia (yhteisiä) hommiansa muka ehdi hoitaa. Kyllä meillä ainakin kesällä saa leikata kerran viikossa.

Yhteistyössä