Nyt mä tiedän miten pääsen eroon tosta mun ukosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EI JAKSAIS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EI JAKSAIS

Vieras
Hän on inhottava, alistaa ja alentaa. MIkään ei ole tarpeeksi hyvä ja kitistään kuin pikku teini.
Puhuttu ollaan monta kertaa, tiedostaa että tekee minua kohtaan väärin. Muutama viikko meni taas loistavasti mutta kun loma alkoi...niin eikä!
Juuri saanut itseni hyvälle tuulelle koskien meidän liittoa, hellyyttä on ja himo kahden keskiseen käymiseen sängyssäkin alkoi mua kiinnostamaan.
Mutta maanantaina kun miehen kiukku alkoi niin siinähän sekin sitten tyssäsi ja mies ihmettelee miksi hänelle olen loukkaantunut.

Viimesin tapahtui eilen, ihan pikku juttu mutta verrattuna tähän viikkoon niin oli mulle taas piste iin päälle. Vein 2 tyttöä leffaan ja kysyin mieheltäni tuonko iltapalaksi hänelle kebabin.

No minäpä toin mutta en sen mitä HÄN olisi halunnut, ostin hänelle pitakebabin mutta mies olisi halunnut kebabin ranskalaisilla. Johan alko lässytys että miksen tuo sitä mitä hän haluaa että kebabin, sanoin että kebabbeja on monia ja tuo on yksi niistä, lässytti että ei tarvitse enää tuoda ja minä vastasin en varmaankaan enää tuo että huolehdii itse itsestään, sanoin kuinka paha mieli minulle tuli kun halusin häntä ilahduttaa ja hänellä nälkä oli ja tommonen lässytys lähti käyntiin kun en tuonut sitä mitä hän halusi, pitakebabissa oli kaikki vialla ja haukkukin annosta ihan paskaksi.

Ollaan joskus puhuttu miten luottamus menee parisuhteessa jos pettää ja silloin kumpikin oli mieltä että erotaan jos näin käy. No mä olen miettiny monta kertaa tota eroa ja väläytellyt sitä herrallekkin mutta herra ei suostu lähtemään eikä parantamaan tapojaan. Mun elämän ilo on kadonnut, mä en jaksa tätä paskaa enää, mieluuummin olen 3:n lapsen kanssa yksin.

Mietinpä vain että jospa lähtisin ulos ja pettäisin tuota ukkoa ja kerron suoraan että näi nkävi, kun muuten se ei usko että mä en halua jatkaa näin...ihan oikeasti mä en halua pettää mutta jos ukko ei muuten usko niin enpä sit tiiä....

neuvoja?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Olisi varmaan ihan liian vaikeaa sanoa että "otan eron"?

MÄ olen sanonut, olen täyttänyt hakemuksen, siinä kohtaa mies alkaa masikseen, hän on paska, hän on huono häntä ei kukaan rakasta, lupaa muuttaa tapojaan ja minä hölmö sovin että katsotaan nyt taas.
Ei suostu lähtemään

Jos vaan sanot et sulle riittää. Ukon asia jos ei usko. Pakkaat kamas/ukon kamat ja that's it.

Selkärankaa nainen, jos sä haluat erota niin ei siihen temppuja tarvii. Mut jos et halua, sun pitää tyytyä siihen mitä saat. En usko että toi mies oppii vaikka jankkaisit mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

MÄ olen sanonut, olen täyttänyt hakemuksen, siinä kohtaa mies alkaa masikseen, hän on paska, hän on huono häntä ei kukaan rakasta, lupaa muuttaa tapojaan ja minä hölmö sovin että katsotaan nyt taas.
Ei suostu lähtemään

Lähde itse.

Ei suostu lähtemään

Ei, kun sä et suostu lähtemään

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jos haluat erota, niin haet avioeroa. se on niin yksinkertaista, ei sun tarvii pettää jos et halua.

Millä mä saan sen lähtemään pois kämpästä, ite en aio muuttaa pois. vaikka sen avioero hakemuksen teen niin miten mä saan sen muuttamaan pois

Ei suostu lähtemään

Ei se mistään miehen suostumuksesta kiinni ole.

Mutta jos sinä et saa vietyä eroa loppuun asti, niin sille ei tietenkään mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Ei suostu lähtemään

mä olen juuri saanut lapsilleni päivähoito paikat tuosta läheltä, esikoinen menee erityiskouluun, mun on paljon vaikeampi lähteä kuin hä nen, häntä ei estä mikään, minulla on 3 lasta, 2 niistä on edellisestä liitosta

Älä petä, kääntyy se homma niin että koko ero on sit sun vikas ja saat lopun ikäs siitä kuulla. Miehes vaikuttaa sellaselta että varmaan pitäs huolen siitä et sen jälkeen olisit sinä se ainoa syyllinen ja hän kärsinyt osapuoli.

Muutenkaan et sillä kyllä auttas itseäs. Ota aikunen kanta asiaan ja kerro miehelle suoraan ja asiallisesti mitä mieltä olet. Mieti haluatko erota, vai vielä tehdä töitä sen eteen että suhde voisi toimia. Jos tuntuu että haluat erota ja mies ei ehkä suhtautuisi siihen kovin hyvin, niin hommaa ensin uus asunto valmiiksi ja kerro sitten päätöksestäsi, niin sitten jos menee vaikeaksi tilanne, niin pääset nopeammin erilleen.

Ei suostu lähtemään

Mutta jos sinä et saa vietyä eroa loppuun asti, niin sille ei tietenkään mitään voi.

täytyy mennä viemään maanantaina, ei tätä jaksa, oon jo alkanu miettimään oman elämän päätöstäkin tässä eli jotain on pian tehtävä

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Ei suostu lähtemään

mä olen juuri saanut lapsilleni päivähoito paikat tuosta läheltä, esikoinen menee erityiskouluun, mun on paljon vaikeampi lähteä kuin hä nen, häntä ei estä mikään, minulla on 3 lasta, 2 niistä on edellisestä liitosta

seli seli. oikeesti et halua erota. vai onko toi teidän asunto ainoa sillä alueella?

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jos haluat erota, niin haet avioeroa. se on niin yksinkertaista, ei sun tarvii pettää jos et halua.

Millä mä saan sen lähtemään pois kämpästä, ite en aio muuttaa pois. vaikka sen avioero hakemuksen teen niin miten mä saan sen muuttamaan pois

Kerrot isännöitsijälle tilanteen ja pyydät sarjottamaan lukot uusiksi. Kulut tulee sulle, mutta....

Pyydät jonkun sukulaisen avuksi ja pakkaat ukon kamat ja kun tulee, niin selität asiat ja kehoitatte lähtemään.

mikset itse muuta? jos et itsekään ole siihen valmis niin etpä itsekään kovin vakavasti halua eroa..

ja tiedän tämän kokemuksesta.. haluan erota mutta silti en vielä ole siihen täysin valmis..

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Älä petä, kääntyy se homma niin että koko ero on sit sun vikas ja saat lopun ikäs siitä kuulla. Miehes vaikuttaa sellaselta että varmaan pitäs huolen siitä et sen jälkeen olisit sinä se ainoa syyllinen ja hän kärsinyt osapuoli.

Muutenkaan et sillä kyllä auttas itseäs. Ota aikunen kanta asiaan ja kerro miehelle suoraan ja asiallisesti mitä mieltä olet. Mieti haluatko erota, vai vielä tehdä töitä sen eteen että suhde voisi toimia. Jos tuntuu että haluat erota ja mies ei ehkä suhtautuisi siihen kovin hyvin, niin hommaa ensin uus asunto valmiiksi ja kerro sitten päätöksestäsi, niin sitten jos menee vaikeaksi tilanne, niin pääset nopeammin erilleen.

Kun mä yritän tehdä töitä tän eteen, me ollaan puhuttu siitä mitä ei enää tehdä lupasin parantaa omia vikojani, niitä olenkin parantanut mutta mies ei kykene millään, puhuttu ollaan monta kertaa jopa niinkin monta että mies ei enää kuuntele. Mä en tunne että enää rakastaisin häntä, kaipuu oman elämän herraksi on. Mä olen koittanu jo vuoden, vähän aikaa menee hyvin, ei edes huuda mun lapsillenikaan mutta sitten se taas alkaa..

On sanonu että purkaa meihin kiukkunsa ja stressinsä mutta mä en jaksa. Kerron kun raivostui yritin saada häntä ulos rauhoittumaan kuten ollaan aikaisemmin sovittu että hän lähtee ulos rauhoittumaan ettei meihin pura, no ketun paskat siitä, ei niin ei

Ei suostu lähtemään

täytyy mennä viemään maanantaina, ei tätä jaksa, oon jo alkanu miettimään oman elämän päätöstäkin tässä eli jotain on pian tehtävä

kuolema on sitten parempi vaihtoehto ku et muuttaisit itse pois?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mikset itse muuta? jos et itsekään ole siihen valmis niin etpä itsekään kovin vakavasti halua eroa..

ja tiedän tämän kokemuksesta.. haluan erota mutta silti en vielä ole siihen täysin valmis..

mulla ei ole luottotietoja, suurin osa tavaroista on mies hankkinu, multa jopa lähtee lasten sängyt pois koska ne on hänen sukunsa. 2lastani sai juuri päivähoito paikat, takuita ei ole saavatko sitten uudesta paikasta kuinka nopsaan. esikoinen aloittaa juuri erityiskoulussa

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Kerrot isännöitsijälle tilanteen ja pyydät sarjottamaan lukot uusiksi. Kulut tulee sulle, mutta....
Isännöitsijällä ei ole minkäänlaista oikeutta tehdä noin, jos ja kun miehen nimi on myös vuokrasopimuksessa/jos mies on asunnon toinen omistaja. Jos miehen nimi on talonkirjoissa, on hänellä myös oikeus siellä asua.

Käräjäoikeudesta voi hakea päätöksen siitä, kumpi saa asuntoon jäädä. Ja sen päätöksen avulla voi sitten pyytää poliisit auttamaan miestä muutossa, jos tämä ei lähde vapaaehtoisesti.

Ap on kuin maksullinen nainen, jos ei halustaan huolimatta voi erota. Mitään järkeä kärsiä parisuhteessa, jossa toist ei rakasta. Sairasta, jos ei voi halustaan huolimatta lähteä, koska menettäisi tavaraa niin paljon.

mulla ei ole luottotietoja, suurin osa tavaroista on mies hankkinu, multa jopa lähtee lasten sängyt pois koska ne on hänen sukunsa. 2lastani sai juuri päivähoito paikat, takuita ei ole saavatko sitten uudesta paikasta kuinka nopsaan. esikoinen aloittaa juuri erityiskoulussa

no eikö noi tavarat lähde silloinkin jos erootte? vai meinaatko että mies lähtee ja jättää kaikki kamat sulle? ja saatko pitää ton kämpän ilman luottotietoja?

eli et saa pitää lasten sänkyjä jos muutat itse pois mutta saat pitää ne jos mies lähtee?

kuulostaa vähän oudolta..

Yhteistyössä