Nyt mä tiiättekö ihan oikeesti itken täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Mä oon niin poikki!! Pojalla on rytmi ihan sekaisin ja musta tuntuu että mä pyörryn jos mä en pääse kohta nukkumaan..Kaks viikoa on nyt tehny tätä,että aamulla puoli viideltä ylös,päikkäreitä nukkuu tunnin ja illalla ei nukahda ennen yhdeksää.

Nukkuu yöuniaan n.tunnin,sitten ekan kerran laittamaan tuttia suuhun. Yöllä havahtuu 4-5 kertaa,joskus nukahtaminen kestää jopa puoli tuntia. Mä oon nukkunut nyt n.neljä tuntia yössä puolen tunnin pätkissä kahden viikon ajan ja tuntuu että mun pää räjähtää kohta.

Mies haki töistä sairaslomaa uupumuksen takia,kun ei yksinkertasesti saa nukuttua. Nyt poika kukkuu tuossa vieressä,eikä mitään merkkejä väsymyksestä,kävi siis tänään "yöunille" puoli yhdeksältä ja tunti sitten heräsi kokonaan. Mä oon kaikkeni yrittäny,ulkoilut,ruokailut ym.tapahtuu ihan samaan aikaan kuin ennenkin,oon yrittänyt pitää edes jonkunlaista rytmiä yllä.

MUN ON SAATAVA NUKKUA!!! Mä en tajua miten se voi herätä aamulla jo ennen viittä,vaikka on puoli yötä kukkunut eikä päivällä nuku nimeksikään. Mulla leviää kohta lanttu,ihan oikeesti. :'(

Oliskos mahdollisuutta saada poika vaikka yhdeksi yöksi jonnekkin yökylään..
Tiedä vaikka rytmi hieman muuttuisi..
Meillä on ihan saman ikäinen poika :D Ja tutti otettiin pois nyt ihan sen takia, että heitteli sitä vaan lattialle (silloin saa hänen mielestään itkeä..) ja yöllä heräs itkemään sen perään

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Poika siis 1v6kk..onko teillä Aleksara ollu samantapaisia kausia?

Ei oikeastaan ole *koputtaa puuta*, joskus 9kk ikäsenä oli vähän rytmit hakusessa, mut sen jälkeen ei mitään kovin ihmeellisiä ja pitkäkestosia uniongelmia oo ollut. Tää poitsuli on ollut koko ikänsä melkoisen hyvä nukkuja.
Mut esikko oli ongelmatapaus nukkumaan menossa..Mikään ei auttanut ja tapana oli semmoset puolen tunnin - tunnin huudot ennen nukahtamista ja sylissä piti nukuttaa, muu ei toiminu millään. Parin vuoden iässä alko helpottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Oliskos mahdollisuutta saada poika vaikka yhdeksi yöksi jonnekkin yökylään..
Tiedä vaikka rytmi hieman muuttuisi..
Meillä on ihan saman ikäinen poika :D Ja tutti otettiin pois nyt ihan sen takia, että heitteli sitä vaan lattialle (silloin saa hänen mielestään itkeä..) ja yöllä heräs itkemään sen perään

Just aattelin että jos ei meno tän viikon aikana muutu,niin kysyn kyllä jos anoppi olis niin ihana että haluais ottaa pojan viikonloppuna yökylään. Tuo tuttijuttu on ihan sama meilläkin,heittää sen lattialle kun tietää että silloin ainakin joku tulee. Ja tosiaan havahtuu siihen jos tutti karkaa yöllä suusta. Pitäis vaan kerätä jostain ne voimat siihen vierottamiseen :/

Yhteistyössä