Nyt me ollaan oltu liian monta päivää yhdessä kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo räjähdyspisteessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo räjähdyspisteessä

Vieras
Uaaaaahhh!!! Pyysin miestäni laittamaan päiväpeiton ja pari pussilakanaa kuivumaan saunalle. Suostuikin ja hetken kuluttua kuuluu kiroilua ja murinaa. Kysyin, mikä on vikana. Vastaus oli sytyttää maailmansodan: "No sä et kyllä tiedä miten v****maista näitä on tänne laittaa ihan yksin!". No, räpsyti räpsyti, mistäs ihmeestä minä sen tietäisin, minähän ne pyykit meillä hoidan... Sanoin vaan, että jättää sitten laittamatta, minä voin tulla kokeilemaan miten v***maista se sitten on, kun minähän ne olen ennenkin laittanut.

Ja sitten menikin mies vähän torkuille raskaan urakkansa päätteeksi.

Meillä huomaa myös, jos on liian monta päivää isäntä ollut "lomalla" kotona.. Rupee pinna kiristymään molemmin puolin ja salaa jo toivon että lähtis töihin. Sama oli kun piti neljännen jälkeen isyyslomaa, avuksihan tuo oli, mutta puolentoistaviikon jälkeen vihjaisin että lähtiskö jo töihin, pärjään jo hyvin päivät päinsäkin muksujen kanssa, tuli normaali rytmi arkeen...

Onneksi taas keskiviikkona mennään molemmat töihin, mies "lupasi" jopa tehdä ylitöitä parina iltana tällä viikolla :laugh:.

Huh, kun taas helpotti kuulla, että muutkin tunnistavat tunteen!

Ollaan aina yhdessä ja elämä sujuu kuin tanssi. Nytkin ollaan yhdessä palstailemassa rakkaani kanssa ja kaikki 9 lasta nukkuvat tuhisten yöunia. Kohta rakastelemme ja käperrymme toistemme kainaloon, jotta uusi aamu alkaa taas ihanasti idyllisessä elämässämme. Ihanaa viikonloppua kaikille! :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave:

Yhteistyössä