Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole sellaisissa yhteyksissä, että järjestelmä saisi jotain arkaluontoisia tietoja juuri nyt. En todellakaan halua olla osa sitä muka turvallista koneistoa. Ainakaan siitä ei tarvitse huolehtia.

En sinua ihmisenä mollaa, mutta mitä korkeimpaan kiinnostukseesi eli køprofiliaan tulee, niin pidän harrasteitasi tavattoman epähygieenisenä (kolibakteerit) mikrobiologian kannalta. Kaikin puolin pèrversseinä, likàisena, sotkuisena ja kertakaikkisen irvøkkaina. Ne eivät kiehdo tai kiinnosta minua vähäisimmissäkään määrin. Näiden syiden johdosta en sinua Gönä harkitse. Taidat olla kovin nuorikin.
E

En sinua ihmisenä mollaa, mutta mitä korkeimpaan kiinnostukseesi eli køprofiliaan tulee, niin pidän harrasteitasi tavattoman epähygieenisenä (kolibakteerit) mikrobiologian kannalta. Kaikin puolin pèrversseinä, likàisena, sotkuisena ja kertakaikkisen irvøkkaina. Ne eivät kiehdo tai kiinnosta minua vähäisimmissäkään määrin. Näiden syiden johdosta en sinua Gönä harkitse. Taidat olla kovin nuorikin.
E

Tämä on totta, mutta ei minun
tänään kirjoittamani ketjuteksti.

OgE

Mitä tämä totaalisen
psykøpaattinen péllèily
nyt oikein on olevinaan?
Onko joku ottanut tujun
annoksen vahvoja
húúmausaineita > trøllaten
aineiden vaikutuksen
alaisuudessa/ johdosta aivan
tolkuttoman päättömästi?

E | OgE ©

Minulle ehdottomasti
kuuluisi *massiiviset
rahalliset korvaukset
tästä äärimmäisen
törkeästä ja systemaattisesti
toteutetusta, pitkään
jatkuneesta kiüsaamis/
nöyrýýtyskampanjasta
sen aiheuttaman
huomattavan
henkisen
kivun ja säryn johdosta.

E | OgE ©

Minäkin vaadin korvauksia, mutta en toivo rahaa ollenkaan. Toivon turvallisuutta ja vapautta toteuttaa ja olla oma itsensä. Toivon rakkautta. Toivon maailmaa, jossa jokainen teko ei olisi sidottuna kärsimykseen.

Yhteistyössä