Nyt meidän perhe opettelee säästämään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Me päätettiin perustaa säästötili erään ketjun innoittamana, ja säästöpossunkin mies sai lahjaksi (okei, se on niin pieni että täyttyy meidän hiluista kahdessa päivässä mutt kuitenkin). Joten kymppi vuoden päästä ollaan rikkaita. B)

No, ei vaan, taitaa remonttiin upota rahat ja likan uusiin kalusteisiin kun muutetaan isompaan. :D

Ei kun onnea säästämiselle. Me ollaan niin huonoja säästäjiä ettei mitään rajaa. Jos joskus joku satanen saadaan säästöön niin varmasti menee heti kun vähänkin vähemmän tärkeetä ostetettavaa on, esim risteilyt on elintärkeitä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä on 3 säästötiliä. Molemmilla aikuisilla omat ja vielä tytöllä oma. Tosin se tytön tili on semmonen, että sieltä hän saa ne rahat täytettyään 18v.

Joo, lapsille tulee omaksi myös sellainen.

Mä en voi perustaa molemmille omaa, koska neitin tiliin olisi käyttöoikeus myös tytön isällä.. joten lapsilla on oltava yhteinen tili, että bio isä ei pääse missään tapauksessa käsiksi, vaikka haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Meillä on 3 säästötiliä. Molemmilla aikuisilla omat ja vielä tytöllä oma. Tosin se tytön tili on semmonen, että sieltä hän saa ne rahat täytettyään 18v.

Mä en voi perustaa molemmille omaa, koska neitin tiliin olisi käyttöoikeus myös tytön isällä.. joten lapsilla on oltava yhteinen tili, että bio isä ei pääse missään tapauksessa käsiksi, vaikka haluaisi.
Voithan sä avata tilin omiin nimiisi, mutta keräät sinne rahaa tytöllesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kalju:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Voithan sä avata tilin omiin nimiisi, mutta keräät sinne rahaa tytöllesi.

Joo, mutt ei mun tarvii: lasten tilin omistajaksi tulee jätkä, jolloin vain mulla ja miehellä on siihen käyttöoikeudet. Keretään sinne sitten molemmille tasaisesti. =)

Yhteistyössä