Nyt meni hermot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambiino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bambiino

Aktiivinen jäsen
12.06.2004
1 080
0
36
olen vieraille ilmottannu jo 2 viikoo sitten että mulla on Lingon&Blåbär lastenvaatekutsut ja nyt hups kaikki on ne unohtannu |O |O ...ei varmaan edes kantsi pitää jos tulee vaan yksi vieras...turhaa ajeluttaa esiteliää nastolasta asti meille launeelle :/ :/ :/

on juuh...ja hyvin ajois kaikille ilmotin et osaavat varautuu ni ei :headwall: :headwall: :headwall: ja minkäälaista ilmotusta eivät ajois tehneet ettei pääse vaikka pyysin et ilmottakaa jos ei pääse ni tänään sitten rupes tulee niitä :headwall: :headwall:

mulla viimeks tuppereille, kutsuin varmaan 15 ihmistä... lopulta 5 tuli paikalle... jokainen sillon pyys että otan kutsut ja kaikki vanno että tulee... sitten edellisenä päivänä tuli perumisia...

mä oon sitä mieltä että kannattaa kutsua vasta 3-4 pv:ää ennemmin ja muistuttaa sitten vaikka ed.päivänä että hei, ois kutsut...
mutta tiän kyllä että nuo kutsut ei oo kaikista miellyttävintä :whistle:

mä kyselin toisa päivänä ja eilen vielä et onko ketään tulossa mutta kukaan ei vastannu viestiin ...no sitten niitä rupes tänään tulemaan..kerkeen vielä peruu kun esitely on vasta klo:16

mustakin oli noloo pitää viimeksi tupperit kun oli vaan 3 vierasta..kutsunut olin yli 10 vierasta ja osa ei vaivautunut edes ilmoittamaan tulostaan vaikka pyysin. ja nää kaikki kutsutut oli siis lähimpiä tuttuja ja sukulaisia :| semmosta se on...

:hug: know the feeling. järjestin joskus tupperin kutsut joissa oli kutsuttu 25 ja kaikki oli niin viimosen päälle tulossa ja ei mitään...3ihmistä vaan tuli, kukaan ei edes perunu tai mitään...järjestä siinä sitten..

tai sit jos tulevat niin tulevat niin pirun paljon myöhäsä että tulevat vaan kakuttelemaan... grr

Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
nykyään tuntuu etten ees viiti vaivautua kutsuja järjestämään

joo mä en enää järkkää mitään

toisten kutsuille meen mut en vähässä kummassa ite enää järjestä, kuitenkin siinä on oma hommansa vaikka eihän se pakko oo mitään tarjota mutta en kehtaa kyllä olla tarjoomattakaan :D

Yhteistyössä