Mistä anoppisi sitten on saanut sun sotusi tietoon..jos ei siltä kultamussukka pojaltaan eli mieheltäsi joka ei mitään tee.
Ihan OT:na
minun ex-mieheni tiesi minun sotuni ulkoota,no naimisissa kun olimme en ajatellut sen olevan 'salaisuuskaan'.
No mies sitten masentui ja ajautui 'huonoon seuraan' nämä neuvoi kuinka sai luottokortteja ym.maksuvälinepetoksia tehtyä,tosin mieheni ei niistä hyötynyt muuta kuin askin silloin tällöin tupakkia tai marisätkä ja kaikki meni näille jotka neuvoivat'parempaa elämää'.
Sitten kun mieheni oli putsattu olivat keksineet mieheni ylipuhua käyttämään minun sotua ja tekemään minun nimissäni noita petoksia

No eipä siinä ylipuhumista ole kun toinen on vintti sekasin jo valmiina ja syö vaikka kädestä.
No petokset onnistui sillä mies tiesi koko sotu tunnukset,ja rikostutkinta siitä minun puoleltani tuli kun laskuja alkoi tippumaan joista en tietonen

Poliisikuulusteluissa sitten karjuu ihan karjumalla minulle poliisi
'miksi sinä olet antanut miehesi tietoon sinun sotusi,ei sitä saa kenellekään koskaan kertoa jollei ihan varma että sitä ei väärin käytetä'
ja syytti siis minua tuosta koko hommasta

No aikoinaan kun vihille menin niin mies oli kunnollinen ja 'kunnossa' kun masentui koitin auttaa ja tehdä kaikkeni mutta kun ei auttanut

eli minä olin nyt syyllinen kun olisihan minun pitänyt tietää että silloisella miehelläni alkaa yläkerta vinttaamaan,ja täten olisi pitänyt pitää henkilötietoni siis salassa.
Onneksi on nykyään ex-mies ja nykyinen ei moinen luuseri