Nyt mie en enää jaksa tätä meidän tilannetta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Tämä päivä on yhtä valitusvirttä ja tästäkin asiasta olen täällä aiemminkin valittanut, mutta nyt on mitta niin täysi että |O |O Meidän perheellä ei olo yhtään yhteistä aikaa :( Tai no on sitä vähän, mutta se ei riitä minulle. Suurin osa arjen pyörityksestä jää minulle ja mie oon ihan poikki. Ja sitten kun ei oo aikaa tehdä yhtään mitään kivaa yhdessä. Tuntuu vaan, ettei tilanteeseen oo mitään ratkaisua, mutta mie ihan oikeesti pelkään saavani hermoromahduksen joku kaunis päivä :(

Oi voi...Voimia vaan kovasti sinne!Välillä tuo on tuttu tunne minullekin kun ukolla on ollut niin paljon bändien kanssa keikkaa ja treenejä( ja toki normaalit duunit päälle).Meillä tilanne onneks rauhoittuu syksyn tullen, mutta siinä epätoivon olotilassa se tieto ei kyllä aina lohduta.Ei mulla sellasta oloa onneks oo tullut,että en pärjäis mutta se ainainen ikävä on kurjaa!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
hae nyt hyvä ihminen apua jos et jaksa!

Tietäs vaan mistä :/

ekaksi soittaisin neuvolaan! jos neuvola ei auta niin mannerheimin lastensuojeluun. soskuun soittaisin viimeisenä oljenkortena!

Meidän kuopus aloittaa syksyllä jo eskarin, joten neuvolasta ei taida olla meille enää apua. Lastenhoitoapua en kaipaa, mutta nää kotihommat on tällähetkellä mulle ihan liikaa. Se mitä eniten tarviisiin, ois aika, jolloin mies olis kotona :/

Tämä päivä on yhtä valitusvirttä ja tästäkin asiasta olen täällä aiemminkin valittanut, mutta nyt on mitta niin täysi että |O |O Meidän perheellä ei olo yhtään yhteistä aikaa :( Tai no on sitä vähän, mutta se ei riitä minulle. Suurin osa arjen pyörityksestä jää minulle ja mie oon ihan poikki. Ja sitten kun ei oo aikaa tehdä yhtään mitään kivaa yhdessä. Tuntuu vaan, ettei tilanteeseen oo mitään ratkaisua, mutta mie ihan oikeesti pelkään saavani hermoromahduksen joku kaunis päivä :(

missäsie asut?,voin tulla auttamaan

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

missäsie asut?,voin tulla auttamaan

Kiitos tarjouksesta :flower: Mutta asutaan kaukana Roista.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Missä se mies aina on? :o

Töissä! Tai ei se siellä aina oo, mutta arkisin klo 10.30-19.30 ja lähes kaikki lauantait klo 16.30 asti |O |O

siellä teilläpäin "perhepalveluneuvojaohjaajamikälieolikaan". Sen juttusille pääsee neuvolan kautta. Mulla oli just sama tilanne ja tää täti nosti mut sieltä ryteikön pohjalta.. :)

Töissä! Tai ei se siellä aina oo, mutta arkisin klo 10.30-19.30 ja lähes kaikki lauantait klo 16.30 asti |O |O

Kokemuksesta tiedän, että tuollainen työaika on tosi rasittava. Meillä isännällä sama homma. Monesti olen todennut, että olisi edes rehelliset aamu ja ilta. Nyt tuntuu, että isäntä on poissa koko päivän. Ei ole aikaa illasta eikä aamusta. Vuosien saatossa tähän on jotenkin sopeutunut, mutta kyllä joskus sapettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:

Kokemuksesta tiedän, että tuollainen työaika on tosi rasittava. Meillä isännällä sama homma. Monesti olen todennut, että olisi edes rehelliset aamu ja ilta. Nyt tuntuu, että isäntä on poissa koko päivän. Ei ole aikaa illasta eikä aamusta. Vuosien saatossa tähän on jotenkin sopeutunut, mutta kyllä joskus sapettaa.

Sitten kun vielä itse olen töissä klo 8-16, niin ei jää edes niitä aamuja. Ja mie luonnollisesti meen illalla aikasin nukkumaan, kun aamuisin on aikainen herätys :|

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:

Sitten kun vielä itse olen töissä klo 8-16, niin ei jää edes niitä aamuja. Ja mie luonnollisesti meen illalla aikasin nukkumaan, kun aamuisin on aikainen herätys :|

Minä taas teen kolmivuorotyötä, niin voit vaan kuvitella tämän hulabaloon tämän katraan kanssa. Nyt onneksi nautin hoitovapaasta ja teen keikkaa nuo miehen vapaat. On kai se tämäkin hommaa.

Yhteistyössä