Nyt minä tunnustan ja olen ylpeä itsestäni !!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Laitan tarinani alun tännekkin puolelle.....

Olen kärsinyt ihan tarpeeksi tämän ylipainon takia!! vaaka näytti tänä aamuna 105kg !! :o

Olen monta kertaa yrittänyt soittaa lääkärille ja varata ajan mutta aina olen sitten lyönyt luurin korvaan koska olen pelännyt mennä sinne, luulen että ne alkaa heti arvostelemaan minua :ashamed: meillä on isän puolella suvussa liikalihavuutta, ja olen siis lapsesta asti ollut aina pyöreä ja isompi kun muut.

nyt siis vaatekoko 46-48 käytössä.

Nyt siis sain rohkaistua itseni ja soitin lääkärille sain ajan parin viikon päähän =) :flower: olen ylpeä itsestäni =)

Jospa me siellä yhdessä keksimme keinon millä saadaan minun paino pysymään alhaalla, ja alkaisin voimaan paremmin henkisesti ja fyysisesti :)

kohti parempia ja iloisempia päivä =) toivottavasti kohta paljon kevyempänä :wave: :p =)
 

Yhteistyössä