Nyt minäkin haluan laita kaksi väriä päähään)))))Voi olla että masennuskin paranee?!Jos joku suositelee jotain?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras11:
Jessus sulla on ihana ja vahva tukka! Tykkäätkö räväkästä vai hillitystä?
Mustaa ja punaista?
Ruskeaa ja vaaleampia raitoja?
tässä kuvassa ei jotenkin ollenkaan näkyy,kun takaana ne on pidempi,mä en tie kuinka paljon pitäisi ostaa poistoväriä ja onnistuko jos mä laitan hiusten alas blondi tai punainen väri?

Nyt tekis mieli oikeasti vaihta väri ja mennä viihtelle huomenna
e050.gif
huomenna aamulla juokseen kaupaan
n025.gif

värinpoisto kannattaa tehä, koska muutenhan väri ei näy.. mut jos mahdollista piä väliä värin laiton kanssa tai sit värjää suoraan ja sen jälkeen muista hyvät hoitoaineet ja mahdollisesti tehohoidot.. toi on rankka hiuksille, kokemusta on.. onko ikinä ollu punertavaa sulla? pysyykö väri hyvin? mul esim ei nää suomalaiset pysy kovin hyvin... koska esim punasempaa päälle ja tummempaa alle on mun makuun :D tai sit tietty päälle vaalee alle tumma... mut mun mielest, siis minun mielest oon aina tykänny punertava ja musta...

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
värinpoisto kannattaa tehä, koska muutenhan väri ei näy.. mut jos mahdollista piä väliä värin laiton kanssa tai sit värjää suoraan ja sen jälkeen muista hyvät hoitoaineet ja mahdollisesti tehohoidot.. toi on rankka hiuksille, kokemusta on.. onko ikinä ollu punertavaa sulla? pysyykö väri hyvin? mul esim ei nää suomalaiset pysy kovin hyvin... koska esim punasempaa päälle ja tummempaa alle on mun makuun :D tai sit tietty päälle vaalee alle tumma... mut mun mielest, siis minun mielest oon aina tykänny punertava ja musta...
nii punainen on makee mustan kanssa =) riitäkö jos mä vaalennan vain kerran?

ei välttämättä! osta varalta kaks ja poista väri silleen et kaupat viel auki :D jos tarvii kato lisää.. mä ku vaihoin mustasta blondiin ni tarvitsin 3 värinpoistoo parturissa ja 2 kertaa blondaus, silti latvat jäi pinkeiksi.. mut mulla oli varmaa 10 vanhaa väriä alla, et miten sulla? ja sit ku pitkä ja paksu tukka ni ainaki se 2 tarvii...

ei välttämättä! osta varalta kaks ja poista väri silleen et kaupat viel auki :D jos tarvii kato lisää.. mä ku vaihoin mustasta blondiin ni tarvitsin 3 värinpoistoo parturissa ja 2 kertaa blondaus, silti latvat jäi pinkeiksi.. mut mulla oli varmaa 10 vanhaa väriä alla, et miten sulla? ja sit ku pitkä ja paksu tukka ni ainaki se 2 tarvii...

Kivasti muuten käräyttää hiukset jos tekee kuukauden sisään muutaman värinpoiston + värjäyksen. Tietysti hiuskohtaista, mutta never know kenen kohdalle sattuu..

Mutta tee toki jos siltä tuntuu, vituttaa vaan kahta kauheammin jos menee täysin pieleen. Etkö ole ollenkaan tyytyväinen nykyiseen?

Mull on vain 1 väri kun en ehtinyt värjätä hiuksia noin 3-4v mutta 2vkoa sitten ennen hallowen menoa värjäsin mustaksi taas,varma nyt vähän hankalampi poista?Vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Mull on vain 1 väri kun en ehtinyt värjätä hiuksia noin 3-4v mutta 2vkoa sitten ennen hallowen menoa värjäsin mustaksi taas,varma nyt vähän hankalampi poista?Vai ei?

voi olla lähtee helpommin jos kerta ei monia alla... mut sun hiusten paksuuden ja pituuden takia se 2

Suosittelen vaihtamaan hiusten väriä kokonaan. Olet niin vaaleaihoinen, että musta tukka saa sinut näyttämään turhan kalpealta.
Upean paksu tukka sulla kyllä on, haluaisin nähdä sen vaikka pähkinäisen ruskeana. !! =)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Suosittelen vaihtamaan hiusten väriä kokonaan. Olet niin vaaleaihoinen, että musta tukka saa sinut näyttämään turhan kalpealta.
Upean paksu tukka sulla kyllä on, haluaisin nähdä sen vaikka pähkinäisen ruskeana. !! =)

en mä olen niin vaalea enää ja muutenkin en ole vaalea,mull on valkoinen puuteri vaan :D :ashamed: mä tein 2vkoa sitten itseruskitus nyt olen neekeri,no ei neekeri mutta ruskea olen

mun mielestä sulle sopis hiukan vaaleempi väri,kun oot aika vaalee iholtakin,ainakin tuossa kuvassa. sellanen suklaanruskea ja siihen raitaa,vaikka punaista tai vaaleita. punainen raita haalistuu aika äkkiä.

semmonen ei paloautonpunanen, mut mul esim oli semmone mite sen selittäsin... ööö.. mahongin punanen/viininpunanen ja alla musta ja mun mielest oli tyylikäs! nut niit värei ei saa suomesta, siksi nyt koko musta itellä... et voihan alle toki laittaa jonku hieman vaaleemman ku musta? esim keskiruskee/mahongin väri ja päälle punasempi?

Alkuperäinen kirjoittaja tilly:
:/ onko todella aidot hiukset?!?
näyttävät suorastaan peruukilta ku niin mustat ja paksut ja tarkkarajaiset.... :D
:laugh: :laugh: :laugh: mä en tie miks kaikki tai melkein jokainen kysyy että mull on perukki ja että mahdotonta että niin paksut hiukset ja aina kun olen baarissa kaikki koskevat mun hiukset ja sanovat ei voi olla totta :o :laugh: ja ne on kyll vielä paksumpi kun kuvassa ja pitempi ja vaan näkyy kun ne on jossain takana :ashamed: ja mun tyttär periyttynyt mun hiukset :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
P.s ei ole muuita kuvia konessa:'( hiukset vähän pedempi kun kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=1207214.jpg

sulla on ihanat hiukset!
:o

mä haluun tollaset! mut jos nyt ihan välttämättä haluat vaihtelua niin värjää vaikka punaiseksi, se saattais sopia.

Yhteistyössä