P.s ei ole muuita kuvia konessa:'( hiukset vähän pedempi kun kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=1207214.jpg
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tässä kuvassa ei jotenkin ollenkaan näkyy,kun takaana ne on pidempi,mä en tie kuinka paljon pitäisi ostaa poistoväriä ja onnistuko jos mä laitan hiusten alas blondi tai punainen väri?Alkuperäinen kirjoittaja vieras11:Jessus sulla on ihana ja vahva tukka! Tykkäätkö räväkästä vai hillitystä?
Mustaa ja punaista?
Ruskeaa ja vaaleampia raitoja?
Mutta miten mä voin vaihta sitten väri? =)Alkuperäinen kirjoittaja ei:kannata pilata vaalennuksella.
nii punainen on makee mustan kanssa =) riitäkö jos mä vaalennan vain kerran?Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:värinpoisto kannattaa tehä, koska muutenhan väri ei näy.. mut jos mahdollista piä väliä värin laiton kanssa tai sit värjää suoraan ja sen jälkeen muista hyvät hoitoaineet ja mahdollisesti tehohoidot.. toi on rankka hiuksille, kokemusta on.. onko ikinä ollu punertavaa sulla? pysyykö väri hyvin? mul esim ei nää suomalaiset pysy kovin hyvin... koska esim punasempaa päälle ja tummempaa alle on mun makuuntai sit tietty päälle vaalee alle tumma... mut mun mielest, siis minun mielest oon aina tykänny punertava ja musta...
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei välttämättä! osta varalta kaks ja poista väri silleen et kaupat viel aukijos tarvii kato lisää.. mä ku vaihoin mustasta blondiin ni tarvitsin 3 värinpoistoo parturissa ja 2 kertaa blondaus, silti latvat jäi pinkeiksi.. mut mulla oli varmaa 10 vanhaa väriä alla, et miten sulla? ja sit ku pitkä ja paksu tukka ni ainaki se 2 tarvii...
Mull on vain 1 väri kun en ehtinyt värjätä hiuksia noin 3-4v mutta 2vkoa sitten ennen hallowen menoa värjäsin mustaksi taas,varma nyt vähän hankalampi poista?Vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei välttämättä! osta varalta kaks ja poista väri silleen et kaupat viel aukijos tarvii kato lisää.. mä ku vaihoin mustasta blondiin ni tarvitsin 3 värinpoistoo parturissa ja 2 kertaa blondaus, silti latvat jäi pinkeiksi.. mut mulla oli varmaa 10 vanhaa väriä alla, et miten sulla? ja sit ku pitkä ja paksu tukka ni ainaki se 2 tarvii...
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Mull on vain 1 väri kun en ehtinyt värjätä hiuksia noin 3-4v mutta 2vkoa sitten ennen hallowen menoa värjäsin mustaksi taas,varma nyt vähän hankalampi poista?Vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ei välttämättä! osta varalta kaks ja poista väri silleen et kaupat viel aukijos tarvii kato lisää.. mä ku vaihoin mustasta blondiin ni tarvitsin 3 värinpoistoo parturissa ja 2 kertaa blondaus, silti latvat jäi pinkeiksi.. mut mulla oli varmaa 10 vanhaa väriä alla, et miten sulla? ja sit ku pitkä ja paksu tukka ni ainaki se 2 tarvii...
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Suosittelen vaihtamaan hiusten väriä kokonaan. Olet niin vaaleaihoinen, että musta tukka saa sinut näyttämään turhan kalpealta.
Upean paksu tukka sulla kyllä on, haluaisin nähdä sen vaikka pähkinäisen ruskeana. !! =)
Alkuperäinen kirjoittaja tilly::/ onko todella aidot hiukset?!?
näyttävät suorastaan peruukilta ku niin mustat ja paksut ja tarkkarajaiset....![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:P.s ei ole muuita kuvia konessa:'( hiukset vähän pedempi kun kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=1207214.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Wau mikä silmälasit sullaAlkuperäinen kirjoittaja tilly:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
miks moinen hymiö?!![]()
katos mun proffaan,mulla ainaski hienoimmat arskat!!!![]()