Nyt minäkin haluan laita kaksi väriä päähään)))))Voi olla että masennuskin paranee?!Jos joku suositelee jotain?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kivasti muuten käräyttää hiukset jos tekee kuukauden sisään muutaman värinpoiston + värjäyksen. Tietysti hiuskohtaista, mutta never know kenen kohdalle sattuu..

Mutta tee toki jos siltä tuntuu, vituttaa vaan kahta kauheammin jos menee täysin pieleen. Etkö ole ollenkaan tyytyväinen nykyiseen?

Mä muuten tossa just värjäsin/ väripoistin neljästi :o viikon sisään. Ihme että tukka on edelleen päässä, kunnossa se toki on kun jo aiemmin niin paljon pätkäsin...
Mutta juu, mä ajattelin et sama vaikka kärähtäis parin sentin mittaseks, kunhan pääsen tylsästä väristä eroon :D

Mut mitä jos siinä käsittelyssä sun ihana tukka palaa huonoksi... Vaalennus on tosi rankka käsittely.

Kannattaa mennä kampaamoon kysymään neuvoa! Me käytiin kaverin kanssa kun se oli värjännyt mustaksi ja ne sanoi ettei sitä varsinaisesti saa vaaleaksi kuin kasvattamalla ellei halua ihan lyhyeksi pistää. Sitten kun oli juurikasvua sen verran että oman värin erotti sai pistettyä saman väristä raitaa.

Mullaaikoinaan blondattiin mustaa väriä pois kolmesti ja silti tulos oli oranssihko... Mutta pari vuotta sit kun poistossa oli punanen väri, niin blondattiin kahdesti ja tulos oli tosi hyvä. Sillon makso kaheksankymppiä, teinivupsista en tiiä kun maksunaisena oli kummitäti :whistle:

Laita tuohon vain paljon kunnon punaisella raitoja? =)

marketeissakin myydään "shokki"-raitoihin aineita, olisikohan ollu LIVE-sarjaa.
Niissä on punainen ja niihin ei käsittääkseni tartte vaalennusta ensin

Ihana lapsi sinulla! Mikä tukka! Mikä ilme! =)
Mielestäni värinpoisto on liian rankka toimenpide pitkille hiuksille. Ei ainakaan kannattaisi tehdä sitä montaa kertaa. Parturissa tehtykään värinpoisto ei poista väriä kokonaan. Voiko mustaan tehdä raitoja? Tai jotain osavärjäystä?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Laita tuohon vain paljon kunnon punaisella raitoja? =)

marketeissakin myydään "shokki"-raitoihin aineita, olisikohan ollu LIVE-sarjaa.
Niissä on punainen ja niihin ei käsittääkseni tartte vaalennusta ensin

Ne taitaa toimia vaan luonnolisenvärisiin hiuksiin :headwall:
Värjättyyn saa raitoja blondaamalla ja iskemällä shokkiväriä. :/ Tai tietysti tavallista kestoväriä jos sellaista tahtoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
P.s ei ole muuita kuvia konessa:'( hiukset vähän pedempi kun kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=1207214.jpg

Onksulla oikeesti tuommoinen punerva tukka kuin tyttärelläsi? Harmi kun olet värjännyt mustaksi, vaalennus on rankka käsittely, varsinkin jos pitää monesti tehdä.

Tosi paksun näköiset hiukset sulla!
Itte en uskaltais mennä poistaa väriä kaupan aineilla vaan menisin kampaamoon , vaikka maksasikin enemmän..ei ainakaan menis pilalle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
P.s ei ole muuita kuvia konessa:'( hiukset vähän pedempi kun kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=1207214.jpg

Onksulla oikeesti tuommoinen punerva tukka kuin tyttärelläsi? Harmi kun olet värjännyt mustaksi, vaalennus on rankka käsittely, varsinkin jos pitää monesti tehdä.
Ei mull on tumma ruskeat hiukset! =)

Älä vaan vaalenna,vaan korosta vaikka violetilla/fuksianpunaisilla tekohiusraidoilla tuota upeaa tukkaasi!Ihan mitä tahansa muuta,kuin vaalentamista.Se on niin rankka käsittely,enkä usko,että kovin äkkiä tuosta vaaleaa saat.Tai jos niin pakottava tarve on blondiksi,niin hanki peruukki.Huuto.netissä on ollut ainakin hiussinettejä(?),joita voi lisäillä omaan tukkaan.Kokeilisit sellaisia ennemmin,kuin vaalennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:
Älä vaan vaalenna,vaan korosta vaikka violetilla/fuksianpunaisilla tekohiusraidoilla tuota upeaa tukkaasi!Ihan mitä tahansa muuta,kuin vaalentamista.Se on niin rankka käsittely,enkä usko,että kovin äkkiä tuosta vaaleaa saat.Tai jos niin pakottava tarve on blondiksi,niin hanki peruukki.Huuto.netissä on ollut ainakin hiussinettejä(?),joita voi lisäillä omaan tukkaan.Kokeilisit sellaisia ennemmin,kuin vaalennusta.
Jos mä laitan lisää hiuksia mun päähään hiukset räjähtävät :( jos olisit nähnyt miten paksut ne on silloin kun mä pesen :ashamed:

Niissä hiussineteissä tarvii olla se kone myös, mikä kampaajalla on. Maksaa muutaman kympin ja ei kyllä ihan amatöörin kannata sellaisia mennä liimailemaan hiuksiinsa. Suosittelen kampaajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Niissä hiussineteissä tarvii olla se kone myös, mikä kampaajalla on. Maksaa muutaman kympin ja ei kyllä ihan amatöörin kannata sellaisia mennä liimailemaan hiuksiinsa. Suosittelen kampaajaa.

aijaa,missä mä voin osta sellainen,muistakseni mä näin joku kone hair storyssa

=)

kana.jpg

14.jpg

index.php

09.jpg

Yhteistyössä