Nyt mua kyllä ärsyttää naapurit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Vois välillä vähän miettiä muitakin. Niillä on iso perhe, ja ilmeisesti sitten sitä pyykkiä tulee ihan valtavasti. Muuten ei haittais mua tippaakaan, mutta jumalauta sentään kun pyykkinaruille ei kukaan muu saa pyykkiä kuivumaan, kun siellä on aina niiden pyykkejä narujen täydeltä!

Eikä auta olla siinä kytiksellä, että ehtis viedä heti pyykkinsä sinne kun ne hakee omansa pois. Eilen laittoivat pyykit, ja hakiessaan kuivat pois vievät uudet tilalle. Mä en ole viikkoon saanut pyykkejä kuivumaan ulos, kun koko hemmetin pyykkinaru on täynnä niiden pyykkejä :headwall:

No ehdota talonyhtiölle, että laitatte vuorolistan? ;)

Ei tartte olla ees iso perhe, että ois kuivaushuone meillä ollut edellisessä talossa aina täynnä. Yksi opiskelijapariskunta jätti sinne pariksi päiväksi aina roikkumaan vaatteensa..ei siinä muuta, mutta kun siinä oli kaiken maailman pikkaria ja sukkaa..ei oikein kehtais ruveta siirtelemään toisten alkkareita =D Ärsytti. Eikä mitään vaikutusta, vaikka laitto vähän lappuakin. Sitten rupesin vaan siirtelemään, koska olin ite varannut pyykkituvan (ei tuolloin ollut omaa konetta eikä mahtunut pyykit kuivamaan hyvin kotiin sisälle).

Mun mielestä tossa auttaa rehellisyys. Eli nostetaan asia esille..

Ymmärrän hyvin harmituksesi. Oisko kuitenkin mahdollista avata aiheesta keskustelu naapurien kanssa? Onko mahdollista, etteivät tiedosta muidenkin haluavan kuivattaa pyykkejään ulkona, joskus ihmiset ei vaan tuu ajatelleeksi toisia. Jos ei asialliseen pyyntöön asiallisesti vastata, voisit koettaa olla yhteydessä taloyhtiöön, ehkä sieltä voisi joku antaa sääntöä sille, ettei yksi asukas saa omia yhteistä pyykkinarua jatkuvasti itselleen. Toivottavasti saat asiaan helpotuksen, onhan ne pyykit paremman tuoksuisiakin ulkokuivatuksen jälkeen =)

Kannattaisi ehkä sanoa heille asiasta. Voi hyvin olla etteivät he tajua että joku muukin haluaisi käyttää naruja.

Jos joku tahallaan ei anna yhtään tilaa toisille vaikka tietää että toisetkin tarvitsevat naruja, niin sitten talohallituksen kautta vuorolistaa/varauskirjaa laatimaan.

Oletko varma että ne kaikki pyykit ovat heidän pyykkejään?
Yritä jotenkin sanoa asiasta, tai sitten jotain vuorolistaa taloyhtiön kanssa laatimaan, kuten joku ehdotti.

Uusimmat

Yhteistyössä