Nyt neuvoja, pettämis/parisuhdeasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Soita heti huomisaamuna sille miehen työkaverille ja kysy oliko mies siellä. Tai vielä parempi jos sillä on vaimo/tyttöystävä, niin soita sille =) jos mies on ollut pettämässä, niin on voinut hyvinkin sanoa työkaverilleen et osaa vastata "oikein" jos satut kysymään, mut tällasta tietoa ei vaimolle enää välitetä.

Kokemusta on sikäli et oon yhtä suhdetta seurannu vierestä piiitkäään jossa molemmat osapuolet pettivät, mutteivat tienneet toistensa touhuista mitään.

Itse tekisin - ja oon tehny - samoin. Kannattaa oikeesti hakee vähän pohjaa sille kun näät miehes.

Mun on pakko nostaa tää. Onko ap jo paikalla?
Voimia sulle!

Mun tempperamentillä olisin pakannu lapset ja lähteny johonkin! Sais ukko miettiä, miltä se elämä ilman perhettä tuntuu...

AP, oon tosi pahoillani puolestasi. Koita jaksaa, muistan tunteen, kun sisuskaluja kylmää. Ja miksi ei saisi lapislla kiristää, itse olen ainakin niin törkeä, että olen ilmoittanut muuttavani toiselle paikkakunnalle lapsen kanssa, jos ikinä enää pettää. Muutto on varmasti siis joskus minullakin vielä edessä.

Nyt et ainakaan rupee nöyristelemään sen miehen eessä tai pyytelemään anteeks. Ihan selvästi sinua pettäny ja hankit sille esim. siltä naiselta varmistuksen. Tai heti kun mies tulee kotiin, pyydät sen miespuolisen työkaverin puhelinnron että voit kysyä oliko siellä oikeesti yötä. Tai käsket miehes soittaa sille kaiutin päällä ja kysyä esim. jättikö rannekellonsa sinne, jolloin ei tarvitse paljastaa kaverille, että mikä on puhelun oikea syy. Jos ei näin suostu tekemään, niin häivyt, koska silloin selkeesti valehtelee.

paljon voimia ap vaikeeseen tilanteeseen,vaikka ei tunneta ymmärrä paremmin kun arvaatkaan mitä käyt läpi,muista pysyä vahvana!sulla on oikeus vaatia selityksiä ja miestäsi kotiin,teillä on yhdessä rakennettu elämä,perhe.jos hän ei kuuntele sun ajatuksia ,toiveita,ymmärrä epäilyksiäs,sun kannattaa miettiä pystytkö olemaan onnellinen sellaisen ihmisen kanssa,ja varmasti pärjäät lasten kanssa vaikka teille tulisi ero ja vaikka sulla ei tällä hetkellä ole töitä.toivon sydämestäni että saatte ongelman ratkaistua.voia paljon ja halauksia,olen hengessä mukana:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Kyllä parisuhteessa kaikki asiat on yhteisiä -tai ainakin niiden kuuluisi olla. Muuten suhde ei toimi ja toinen osapuoli on alakynnessä.

Mun ukko ei jäis mihinkään sopimatta ensin mun kanssa asiasta -ja ihan omasta tahdostaan. Mäkään en jäisi mihinkään sopimatta ensin asiasta.

Se on sitä toisen huomioimista ja kunnioittamista, jota joidenkin palsta-akkojenkin on hyvin vaikea sulattaa. Ilmeisesti omat kokemukset yhteiselosta jonkun miehen kanssa on niin surkeita, että sitten pitää päkättää ja arvostella ihan selvistä asioista.

Harmittaa aloittaneen puolesta, luuseri tuollainen mies on.

Peesi. Kypsä ihminen ei jää yöksi, soittamatta ja sopimatta. Meillä lapset lyö puhelimen kiinni tai äänettömälle, jos eivät halua puhua. Ei aikamies.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Kyllä parisuhteessa kaikki asiat on yhteisiä -tai ainakin niiden kuuluisi olla. Muuten suhde ei toimi ja toinen osapuoli on alakynnessä.

Mun ukko ei jäis mihinkään sopimatta ensin mun kanssa asiasta -ja ihan omasta tahdostaan. Mäkään en jäisi mihinkään sopimatta ensin asiasta.

Se on sitä toisen huomioimista ja kunnioittamista, jota joidenkin palsta-akkojenkin on hyvin vaikea sulattaa. Ilmeisesti omat kokemukset yhteiselosta jonkun miehen kanssa on niin surkeita, että sitten pitää päkättää ja arvostella ihan selvistä asioista.

Harmittaa aloittaneen puolesta, luuseri tuollainen mies on.

Niin ovat ihmiset erilaisia. Toisten liitto saattaa olla ns. vapaampi, molemmat elää omaa elämäänsä, toisinaan se saattaa tietää pettämistä, toisinaan ei. Itse en voisi kuvitellakaan kumppanina sellaista miestä, joka ilmoittaisi jokaisesta menostaan, tulostaan, puhelustaan, kaljastaan ja työpäivästään. Tai miestä joka kyselisi minun vastaavista menoista. Saati että tulisi mukaan huonekalu ja verho-ostoksille ikeaan. Kunnioittaa, huomioida ja arvostaa voi muutenkin kuin raportoida jokaisesta tekemisestään ja menostaan. Eihän kumppanuus vankila saa olla, eikä mies tossukka.
Ei nyt kyse ollutkaan joka askeleen ilmoittamisesta, vaan ihan normi toiminnasta avioliitossa ja lapsiperheessä. Ei tarvi hypätä heti toiseen laitaan ja panna kaikkea kyttäämiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1700154

Osa noista "vinkeistä" oli kyllä naurettavia, ihan sama mitä se mies tekee tai ei tee niin silti ne on ´merkkejä´ pettämisestä tuon artikkelin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1700154

Osa noista "vinkeistä" oli kyllä naurettavia, ihan sama mitä se mies tekee tai ei tee niin silti ne on ´merkkejä´ pettämisestä tuon artikkelin mukaan.

"Jos miehellesi alkaa tulla yllättäen tekstiviestejä tai puheluita säännöllisesti tuntemattomasta numerosta, voit valpastua. "

En ole vielä kertaakaan tässä elämässä katsonut yhdenkään miehelle tulleen tekstiviestin lähettäjänumeroa tai lukenut yhtäkään miehelle tullutta tekstiviestiä ilman mieheltä tullutta nimenomaista pyyntöä!

"Miehesi ei enää ryntää kimppuusi, kun puet vaatteita."

Puhutaanko edelleenkin miehistä vai huonosti koulutetuista koirista?
:whistle: On se kumma, jos ei saa rauhassa edes pukeutua...

"Jos miehesi tarkistaa jatkuvasti sähköpostiaan, sulkee tietokoneen saman tien, kun astut huoneeseen, ja poistaa sivuhistorian nettisurffailun jälkeen, voit jo hieman huolestua. Jos hän hankkii itselleen oman tietokoneen ja vaihtaa sen salasanaa vähän väliä, voit huolestua enemmän."

|O Etsivätoimisto! Poliisi! Karpo!!!

Yhteistyössä