tehtynä =) TUlin töistä ja innostuin siivoon.Oikestaan pakko ku sain tietää et mun pitää vie koko tää viikko mennä iltapäivällä muutmaks tunniksi töihin niin eipä juuri muulloon kerkijä tällä viikolla siivota.
Ja illat on kiva rauhas viettää perheen kesken ja päivät mukuloiren kaa en näitä aikoja si viitti siivoukseen laittaa.
Ja illat on kiva rauhas viettää perheen kesken ja päivät mukuloiren kaa en näitä aikoja si viitti siivoukseen laittaa.