NYt olis si siivot....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuliHuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HuliHuli

Jäsen
28.12.2005
852
0
16
tehtynä =) TUlin töistä ja innostuin siivoon.Oikestaan pakko ku sain tietää et mun pitää vie koko tää viikko mennä iltapäivällä muutmaks tunniksi töihin niin eipä juuri muulloon kerkijä tällä viikolla siivota.
Ja illat on kiva rauhas viettää perheen kesken ja päivät mukuloiren kaa en näitä aikoja si viitti siivoukseen laittaa.
 

Yhteistyössä