Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:
Aika hieno vaikka itse sanonkin ja ei en saa kuvaa kun olen hukannut kamerani
Täällä ei varmaankaan saa mainostaa mutta jos joku haluaa tietää hyvän lävistyspaikan Helsingistä niin laita yytä
Täs ois kuvakin vielä,kamerakin löytyi...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4531708.jpg
Kiva

Mä oon haaveillu kans kulmaläväristä. Mulla on kielessä lävistys ja se taitaa riittää vähäks aikaa... Töissä kun eivät katso hyvällä jos on lävistyksiä :/
Onko sulla muualla lävistyksiä?
Tahtoisin kanssa kieleen mutten sitten tiedä uskallanko.Ei ole muualla lävistyksiä...Saa nähdä mitä huomenna töissä meinaavat...
Siis millon oot ottanu ton kulmalävistyksen? on niin siisti, eikä ollenkaan sen näköinen, että ois just otettu!
Ei kielilävistyksen teko sattunu just ollenkaan, mut se paranemisaika... huh heijaa

Tykkään kuitenkin mun kielilävistyksestä niin paljon, etten kyl poiskaan meinaa ottaa
Tänään otin kahden aikaan päivällä.Ei vuotanut yhtään verta mutta turvoksissahan tuo vielä on...mutta ei yhtään kipeä.Kestikö se paraneminen kuinka kauan?Mietin vaan kun töissä joutuu puhumaan että miten hitossa sitä sitten siellä pystyy sössöttämään kipeällä kielellä.
Ohhoh, ja noin siisti jo!! Ku olin ottamassa tatuointia, ni siellä ehti käydä pari tyttöä ottamassa kulmalävistykset. Molemmilla lävistys vuoti aika paljon verta ja näytti kivuliaalta toimenpiteeltä...
Mä olin 16 ku otin kielilävistyksen, joten en ihan muista tarkalleen kauanko kesti parantua... kuukauden suurin piirtein. Ja syöminen oli parin viikon ajan ihan tuskaa, jäätä ja jäätelöä meni aika paljon

Sössöttämistä kesti parisen viikkoa, mutta sekin ONNEKSI meni ohi. Kililävistys kannattaa ottaa lomalla, ehtii parannella rauhassa

Kieli turposi valtavaksi ja senpä takia kieleen laitettiin ensin pitkä tappi, kävin sitten vaihtamassa sen lyhyemmäksi. Oon kuullu, et kielilävistys on nopeiten paraneva.