Nyt olis sitten kulmalävistys*kuva lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jup:
Ens kerralla suu kiinni kuvassa. Niiiiiiin poseerattu, että. :D

Koru on kiva.

Joo ja rinnatkin on kivasti esillä :heart:

Kämpän nurkka puunattu ja tukka särmätty. Vielä villapaitaa sivuun, hinkit tiskiin ja horoilme naamalle. Ai niin ja kun kuvaa juuri noin, saa isommat silmät. :) Mutta joka tapauksessa läväri on aina läväri.

:) no joo,mitäpä tähän laittais,kiva että läväri miellytti.

Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:

Koru on kiva.

Kämpän nurkka puunattu ja tukka särmätty. Vielä villapaitaa sivuun, hinkit tiskiin ja horoilme naamalle. Ai niin ja kun kuvaa juuri noin, saa isommat silmät. :) Mutta joka tapauksessa läväri on aina läväri.

Ja ääliö on aina ääliö. Laitapa oma kuvas, ni päästään vähän arvostelee ;)

;) itelles dorka. :)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Voi sika, mä olen kateellinen, niiiiiiin kateellinen!!!!!! :kieh: :kieh:

Mä olen aina halunnut kulmaläväriä, mutt mulla on silmälasit.. En tiedä, sopisko se yhtään. Voi kettu!! |O |O

Mutt ihana on, sä oot muutenkin ihana ja kaunis. Ihan kuin peiliin katsois. :D :laugh:

Mun mielestä vois sopia ihan hyvin laseillekkin.Nykyään kun kattelee niin silmälasitkin on niin pieniä ja huomaamattomia:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mä olen aina halunnut kulmaläväriä, mutt mulla on silmälasit.. En tiedä, sopisko se yhtään. Voi kettu!! |O |O

Mutt ihana on, sä oot muutenkin ihana ja kaunis. Ihan kuin peiliin katsois. :D :laugh:

Mun mielestä vois sopia ihan hyvin laseillekkin.Nykyään kun kattelee niin silmälasitkin on niin pieniä ja huomaamattomia:)

Niin mun kaverikin sanoi. En mä silti oo uskaltanut toteuttaa tätä vielä.

Mä käyn nyt ensin tatuoinnissa, ja sitt mietin taas sitä läväriä. :D

Mä kanssa mietin jokusen ajan tätä,sitten viime vkl yhtäkkiä totesin että maanantaina lähden muuten Hesaan ottamaan sen lävärin:)Kyllä se päivä sullekkin vaan tulee että tulee mentyä ja mun mielestä on kiva kun pääsee laitattamaan ilman ajanvaraustakin:)

Mä kanssa mietin jokusen ajan tätä,sitten viime vkl yhtäkkiä totesin että maanantaina lähden muuten Hesaan ottamaan sen lävärin:)Kyllä se päivä sullekkin vaan tulee että tulee mentyä ja mun mielestä on kiva kun pääsee laitattamaan ilman ajanvaraustakin:)

Onks toi mikä sulla on niin pienimmillä mahdollisilla napeilla? Vai onks viel pienempiä? Mä haluaisin jotkut tosi tosi snadit..

Aika hieno vaikka itse sanonkin ja ei en saa kuvaa kun olen hukannut kamerani:(

Täällä ei varmaankaan saa mainostaa mutta jos joku haluaa tietää hyvän lävistyspaikan Helsingistä niin laita yytä :D

Täs ois kuvakin vielä,kamerakin löytyi...:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4531708.jpg

Kiva :) Mä oon haaveillu kans kulmaläväristä. Mulla on kielessä lävistys ja se taitaa riittää vähäks aikaa... Töissä kun eivät katso hyvällä jos on lävistyksiä :/
Onko sulla muualla lävistyksiä?

Tahtoisin kanssa kieleen mutten sitten tiedä uskallanko.Ei ole muualla lävistyksiä...Saa nähdä mitä huomenna töissä meinaavat...

Siis millon oot ottanu ton kulmalävistyksen? on niin siisti, eikä ollenkaan sen näköinen, että ois just otettu!
Ei kielilävistyksen teko sattunu just ollenkaan, mut se paranemisaika... huh heijaa :( Tykkään kuitenkin mun kielilävistyksestä niin paljon, etten kyl poiskaan meinaa ottaa :D

Tänään otin kahden aikaan päivällä.Ei vuotanut yhtään verta mutta turvoksissahan tuo vielä on...mutta ei yhtään kipeä.Kestikö se paraneminen kuinka kauan?Mietin vaan kun töissä joutuu puhumaan että miten hitossa sitä sitten siellä pystyy sössöttämään kipeällä kielellä.

Ohhoh, ja noin siisti jo!! Ku olin ottamassa tatuointia, ni siellä ehti käydä pari tyttöä ottamassa kulmalävistykset. Molemmilla lävistys vuoti aika paljon verta ja näytti kivuliaalta toimenpiteeltä...
Mä olin 16 ku otin kielilävistyksen, joten en ihan muista tarkalleen kauanko kesti parantua... kuukauden suurin piirtein. Ja syöminen oli parin viikon ajan ihan tuskaa, jäätä ja jäätelöä meni aika paljon :D
Sössöttämistä kesti parisen viikkoa, mutta sekin ONNEKSI meni ohi. Kililävistys kannattaa ottaa lomalla, ehtii parannella rauhassa :D :D
Kieli turposi valtavaksi ja senpä takia kieleen laitettiin ensin pitkä tappi, kävin sitten vaihtamassa sen lyhyemmäksi. Oon kuullu, et kielilävistys on nopeiten paraneva.

Koru on kiva.

Ja ääliö on aina ääliö. Laitapa oma kuvas, ni päästään vähän arvostelee ;)

;) itelles dorka. :)

Menepä nukkumaan "Dorka".

Onks toi mikä sulla on niin pienimmillä mahdollisilla napeilla? Vai onks viel pienempiä? Mä haluaisin jotkut tosi tosi snadit..

Mä en oikein edes kyllä tiedä.Halusin mustat ja nämä olivat ainoat kokomustat...

Aika hieno vaikka itse sanonkin ja ei en saa kuvaa kun olen hukannut kamerani:(

Täällä ei varmaankaan saa mainostaa mutta jos joku haluaa tietää hyvän lävistyspaikan Helsingistä niin laita yytä :D

Täs ois kuvakin vielä,kamerakin löytyi...:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4531708.jpg

Kiva :) Mä oon haaveillu kans kulmaläväristä. Mulla on kielessä lävistys ja se taitaa riittää vähäks aikaa... Töissä kun eivät katso hyvällä jos on lävistyksiä :/
Onko sulla muualla lävistyksiä?

Tahtoisin kanssa kieleen mutten sitten tiedä uskallanko.Ei ole muualla lävistyksiä...Saa nähdä mitä huomenna töissä meinaavat...

Siis millon oot ottanu ton kulmalävistyksen? on niin siisti, eikä ollenkaan sen näköinen, että ois just otettu!
Ei kielilävistyksen teko sattunu just ollenkaan, mut se paranemisaika... huh heijaa :( Tykkään kuitenkin mun kielilävistyksestä niin paljon, etten kyl poiskaan meinaa ottaa :D

Tänään otin kahden aikaan päivällä.Ei vuotanut yhtään verta mutta turvoksissahan tuo vielä on...mutta ei yhtään kipeä.Kestikö se paraneminen kuinka kauan?Mietin vaan kun töissä joutuu puhumaan että miten hitossa sitä sitten siellä pystyy sössöttämään kipeällä kielellä.

Ohhoh, ja noin siisti jo!! Ku olin ottamassa tatuointia, ni siellä ehti käydä pari tyttöä ottamassa kulmalävistykset. Molemmilla lävistys vuoti aika paljon verta ja näytti kivuliaalta toimenpiteeltä...
Mä olin 16 ku otin kielilävistyksen, joten en ihan muista tarkalleen kauanko kesti parantua... kuukauden suurin piirtein. Ja syöminen oli parin viikon ajan ihan tuskaa, jäätä ja jäätelöä meni aika paljon :D
Sössöttämistä kesti parisen viikkoa, mutta sekin ONNEKSI meni ohi. Kililävistys kannattaa ottaa lomalla, ehtii parannella rauhassa :D :D
Kieli turposi valtavaksi ja senpä takia kieleen laitettiin ensin pitkä tappi, kävin sitten vaihtamassa sen lyhyemmäksi. Oon kuullu, et kielilävistys on nopeiten paraneva.

Ei multa vuotanut ollenkaan,aika outoa:)Toivottavasti vaan ei kasva ulos ,monelta kun tuntuu kasvavan...Täytyy sitten ottaa kielilävistys joskus kun on pidempi loma:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
se osote/ paikan nimi :attn: :snotty:

http://www.duckstattoo.fi/cms/?cid=1&br_mid=1&lang=1

kiitos =) tuopa onkin ihan kulmilla :whistle: ja hyvässä lykyssä saan vielä hlökunta-alennusta :D

Oleppa hyvä.Ihan mielettömän ihana henkilökunta tuolla!

Mulla on ollu joskus kulmassa, ei kasvanu ulos vaan jouduin ottamaan sen pois kun menin kouluun 1,5v se kerkes olemaan. Vime talvena laitoin huuleen takasin, mut toi kulma on jääny kummittelemaan...toisaalta en haluis ottaa huulesta pois, mut toisaalta haluisin kulmaan, molemmissa en voi pitää :/

Oletpa ap kaunis ja nuorekkaan näköinen. Itsekin haluaisin lävistyksen, mutta olen jo 33 v. akka, eli ikäloppu, en kehtaa :D

No hei äläs nyt,minä oon 29 ,ens keväänä 30v ja niin vaan otin vaikkakin ajattelin että oonkohan liian vanha:)En ollut sitten kuitenkaan :D

Yhteistyössä