nyt olis varmaan mun vuoroni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emppu75

Aktiivinen jäsen
18.09.2010
1 926
0
36
teenpä minäkin tällaisen aloituksen, kun on tylsää! :kieh: mies ei ole tullut kotiin, eikä vastaa viestiin, viimeksi olen saanut viestin joskun 23 aikaan eilen... mitä tehdä? poliisi? palokunta? sairaala? onko jonkun bändäritytön kainalossa?

odottele iltapäivään jos oli ryyppäämässä.. ja sitten voikin käydä keskustelun siitä mihin pitikään tulla yöksi tai jos ei meinannut tulla yöksi kotio niin siitä olis ehkä kannattanut ilmoittaa..

Onpa surullista :| Täällä aika ajoin näitä aloituksia kuinka mies ei ole tullut kotiin eikä ilmoittanut mitään ja aina käy mielessä miten itsekästä ja vastuutonta toimintaa jättää läheinen ihminen pelkäämään ja huolehtimaan mitä mahdollisesti sattunut.
Tsemppiä sinulle ap!

• Tykkää
Reactions: Tikku ja sunniee
siis vittu mykkäkoulua kaks kuukautta (tästä mies tykkää), pihtaamista kolme viikkoa (tästä mies ei yhtään tykkää) jätin kaikki pojun paskavaipat tältä aamulta (3kpl tähän mennessä) avoimessa pussissa miehen käsipyyhkeen viereen roikkumaan,
join just 1,5l limsaa, jonka huomasin varanneen tälle aamulla. teki muten perkeleen tiukkaa juoda sokerilitkua muutamassa hetkessä ton verran,
kannoin miehen petivaatteet tonne pakkaseen parvekkeelle, pistin kaikki kellot herättämään makkariin eri aikoihin, laitan turvalukon päälle, kun lähdetään ulos (mulla avain), tilaan itselleni perhepizzan ja mitä täs nyt vielä keksin aikani kuluksi ;)

• Tykkää
Reactions: chrissy ja Jätkä
enpä oo jaksanu ikinä ressata miehen menoista, ainahan tuo jossakin vaiheessa on kotiin tullu. sen verran on luottamusta aikuisen miehen sanaan että ei se vieraissa ole vaikka yönki poissa on.

juu, ihan vakavasti otaen nyt, en ole yhtään käärmeissäni, ennalkuttele menoista ja tuloajoista, viihteellä on itsellänikin mennyt toista vuorokautta joskus, MUTTA sääntönä on ollut aina, et ilmoitetaan, et ollaan hengissä ja et menee myöhään/aikaiseen/seuraavaan viikkoon/vuoteen ja nyt ei ole mitään kuulunut, joten periaatevitutus nostaa vähän päätään, en ole perään soittelija enkä jankkaaja, muta selkeä sääntörikkomus, jota olen itse aina pyrkinyt noudattamaan, ettei tartte huolestua, mielestäni kohtuullinen juttu?? ja näitä yhdessä sovittuja sääntöjä ei tosiaan ole, kuin muutama...

• Tykkää
Reactions: Kiiruna ja Dumle
Inhottavinta on huoli siitä onko kaikki ok..

Mulla ei kyllä ole kokemusta, mutta ihan vaikka jos miehellä menee myöhempään töissä ja puhelin tuuttaa ettei saada yhteyttä niin tulee sellanen olo että meneekö sillä nyt myöhempään töissä vai onko se ajanut jonnekin ojaan kotimatkalla. Tässäkin asiassa mä oon kyllä sen verran hysteerinen että yleensä toi ilmoittelu toimii meillä. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu jos se on teilläkin aiemmin aina toiminut ja yhtäkkiä tällänen tilanne :/

• Tykkää
Reactions: emppu75
On se nyt kumma kun ei aikuiset ihmiset osaa pitää itsestään huolta!!! Teinejä saa vahtia yötämyöten mutta että aikuista UKKOA!

Mun ukko sais olla missä on, kun tulis kotiin kysyisin korkeintaan että kukas vittu sää oot.

moottoripyöräkerhoilta useampiakin tyyppejä ollut illanvietossa mukana, rokettirolli yhdistää tätä porukkaa, ja tuo toki mukanaan sitä salattua, mutta ah niin kumimaisen uhkeaa naisvaikutusta näihin tapaamisiin, viinaa saa baaritiskin takaa ja bileethän jatkuu, kunnes ne loppuu ;)

Oisin huolissani jos on sovittu, että ilmoitetaan missä ollaan/moneenko menee. Kerran ei oma mies ollut aamuun mennessä tullut ja olin tosi huolissani koska ei ollut yhtään hänen tapaistaan, sairaalasta olikin sitten herännyt, mutta loppu hyvin tässä tapauksessa, ei omasta syystään joutunut sairaalaan.

• Tykkää
Mun mies lähti viime yönä yhden aikaan paikalliseen parille. Onko baarit muuttaneet aukioloaikojaan, kun ei miestä näy vieläkään kotona..
Tosin en ole yrittänyt yhteyttä ottaa, hän yleensä sitten itse ottaa iltapäivän aikana yhteyttä kun heräilee..

Mies käy tosiaan viihteellä muutaman kerran vuodessa, joten olkoon sitten niinä kertoina niin kauan kun vaan virtaa riittää :D
Ja ollaan sovittu, että jos on kivaa niin saa ollakkin poissa. Eikä kännissä lähetä yksinään yöllä hoipertelee kotiin, jos mahdollista jäädä yöksi sinne missä onkin (poikaporukalla kun iltaa viettelee jonkun asunnossa).

• Tykkää
Ei ole poliisin eikä palokunnan asia, että täysi-ikäinen ja täysivaltainen aikuinen on ollut puoli vuorokautta kadoksissa. Varsinkin kun aika on tämä missä todennäköisimmin mies on jonkun kaverinsa luona tai sitten jonkun uuden tyttökaverin luona.

Toivottavasti mies pian antaa jonkun elonmerkin itsestään ja voit rauhoittua! Tiedätkö mihin miehesi eilen lähti?

Mun mies lähti viime yönä yhden aikaan paikalliseen parille. Onko baarit muuttaneet aukioloaikojaan, kun ei miestä näy vieläkään kotona..
Tosin en ole yrittänyt yhteyttä ottaa, hän yleensä sitten itse ottaa iltapäivän aikana yhteyttä kun heräilee..

Mies käy tosiaan viihteellä muutaman kerran vuodessa, joten olkoon sitten niinä kertoina niin kauan kun vaan virtaa riittää :D
Ja ollaan sovittu, että jos on kivaa niin saa ollakkin poissa. Eikä kännissä lähetä yksinään yöllä hoipertelee kotiin, jos mahdollista jäädä yöksi sinne missä onkin (poikaporukalla kun iltaa viettelee jonkun asunnossa).
Joo, meillä on kanssa miehellä lupa olla miten tahtoo sen kerran kun jossain käy. Silti minusta olisi kohteliasta pistää pieni viesti onko lähtenyt jatkoille vai missä on. Ettei tarvitse huolestua, kaupungilla kun kuitenkin voi käydä mitä tahansa.

Yhteistyössä