nyt olis varmaan mun vuoroni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Surullista ettei nainen saa edes olla huolissaan kännisestä miehestään, kun ei kotiin palaakaan totuttuun aikaan.
Heti oletusarvoisesti riippuvainen ja nalkuttava ämmä. "juu, nyt laitetaan ukko pillulakkoon, hahahahehehehe.."

Kyllä nainen on naiselle susi tai vaihtoehtoisesti suuri pettymys.

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja emppu75
Huolissaan olisin, jos on sovittu että viesti laitetaan. Meillä kävi kerran niin, että mies oli kavereiden kanssa viihteellä, ja aina sovitaan että laittaa yöllä viestin jos venyy. No, viestiä ei kuulunut ja valvoin sitten koko yön ja seuraavan aamun, koska olin niin huolissani. Mies tuli hyvin juhlineena aamulla yhdeksältä takas ja painu pehkuihin :D oli unohtanut sen, että viesti laitetaan ja sen jälkeen on kyllä aina muistanut viestitellä. Mun huoli johtuu siitä, kun lapsena sain kokea isän viikonkin katoamistemput ja se huoli oli jotain ihan käsittämätöntä. Onneksi oma mies on eri maata :)

Onko kuulunut mitään?

Ihan hiton huolissaan sitä kai on, jos ukko, jolla ei ole tapana tehdä katoamistemppuja (?), ei palaakaan kotiin oletettuun/sovittuun aikaan eikä mitään itsestään ilmoittele.

Toivottavasti palaa kotiin kunnossa, oli missä oli.

on kotiutunut, häntä koipien välissä, mukavasti krapulassa ja takki hukassa, joku oli pöllinyt takin klubilta ilmeisesti,
tuhannet anteeksipyynnöt, pikainen kertaus illan kulusta ja sohvalle sammuminen "ihan aivan yllättäen" tapauksen takana :D
kerrattiin lyhyesti ne pienet yhteiset säännöt, et muistaa ensi kerralla ja annoin tilaamastani pizzasta slicen ja kokista lasillisen ja eiku lapselle haalari päälle ja isäntä rataslenkille! siellä ne haihtuu huolet, unohtuu närästykset ja päänsäryt pikkupakkasessa =)

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja Kahlan

Yhteistyössä