Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voi hyvä ihme. Uhmaikäinen ei tee mitään periaatteesta. Sinä se tässä noudatat periaatteita, jolla on tuhoisat seuraukset.
Muutenkin, mitä sä nyt oikein sekoilet? Minähän nimenomaan edustan ihmisiä, joiden lapset ovat huonoja syömään. Eli sitä toista puolta jota uskot paremmin. Oliko mun kirjoitukseni liian looginen ja fiksu jotta keksisit siihen mitään kommentoitavaa?
Ei kun sinä vaan et usko, että se mikä toimii sinun lapsillasi ei toimi kaikilla, joten turha vastata enää..
No kuule, mun ohjeet on kerätty erilaisilta asiantuntijoilta lastenpsykiatria myöten. He ovat nähneet tuommoisia keissejä hyvin paljon. Montakos asiantuntijaa olet itse konsultoinut?Ihan satavarmana mun ohjeilla lopputulos on parempi. Meidän lapsi syö nykyään, mites omasi laita on?
Mä en nyt lähtis viemään uhmaikäistä psykologille, sen takia että kuikuttelee..
Ap:ta saa neuvoa vain ne, jotka tekee ite tuota samaa. Muut neuvot, olkoonkin sitten asiantuntijoiden ja terapeuttien antamia on huonoja.
Kuka sua köskee viemään uhmiksen psykologille? EI KUKAAN!
Tässä äsköisessä kommentissa juuri mihin vastasin, kysyttiin että montaako asiantuntijaa olen konsultoinut..
No kuuntele sitten edes mitä neuvoja sulle antaa sellainen, joka on neuvoja heiltä saanut.