V
vieraas
Vieras
Että pistää vihaksi ihmiset, jotka eron takia kostavat omaa pahaa oloaan lasten kautta! Se on ihan sama mikä on ollut eron syynä. Tsemppiä. Valitettavasti en osaa auttaa miten pitäisi toimia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä elämä, uus vaimo lapsia ja talous kunnossa.. Varmasti vaikuttaa myös se että hänen elintaso tippui paljon eron seurauksena.
Alkuperäinen kirjoittaja ydinperheen äiti;30265165:Ei kannata lisääntyä sellaisen kanssa jonka kanssa ei sovi yhteen ja tulee ero, oma on mokasi.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30265610:Hassua:
olette eronneet aikoja sitten ja hän ei vaan pääse yli.
Toisaalta jos nainen on tuollainen nyt, millainen mahtoi olla liiton aikana....
Eron syy oli jatkuva nalkutus ja talous ongelmat, käytännössä tarkoitti sitä että hän oli jatkuvasti mun pussillla, 2000 nettona kk ei riittänyt omaan kulutukseen..
Eka 3v meni ihan ok ja seuraavan 5v olin hänen kanssaan ihan puhtaasti lapsen takia, ja tottakai piti vielä yksi lapsi tehdä lisää jos vaikka asiat muuttuisivat
Ja joo en ymmärrä itsekkään enää 5,5v on niin pitkä aika että luulisi olevan jo jotain muutakin tekemistä kuin kiusata mua.