Nyt on jo pakko purkaa ex.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkeruuttako.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä ymmärrä.
Olen todella pahoillani että joudutte pelaamaan tuollaista "peliä".

Kuitenkin pitäisi tehdä se mikä on lapsen etu.

Tee kuten joku neuvoi: sitten olisi todella ne sovitut vuorot ja sanktiot, jos rikkoo niitä...

[QUOTE="minna";30265577]Mimmoinen elämä sulla muuten on, aiheuttaako sekin exässä katkeruutta? Hyvä että on ex, naurettavaa lasten kustannuksella...[/QUOTE]

Hyvä elämä, uus vaimo lapsia ja talous kunnossa.. Varmasti vaikuttaa myös se että hänen elintaso tippui paljon eron seurauksena.

Alkuperäinen kirjoittaja ydinperheen äiti;30265165:
Ei kannata lisääntyä sellaisen kanssa jonka kanssa ei sovi yhteen ja tulee ero, oma on mokasi.

Karusti kirjoitettu mutta niin totta!
Itse olin 16-vuotias kun tapasin mieheni,ja jo lyhyen tapaamisen jälkeen tiesin että hän on ns.normaali ja voin luottaa häneen.
Nyt 15 v myöhemmin ajatus vain vahvistuu :)

Miehet ovat hankalampia; menevät sinne minne heppi osoittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30265610:
Hassua:
olette eronneet aikoja sitten ja hän ei vaan pääse yli.
Toisaalta jos nainen on tuollainen nyt, millainen mahtoi olla liiton aikana....

Eron syy oli jatkuva nalkutus ja talous ongelmat, käytännössä tarkoitti sitä että hän oli jatkuvasti mun pussillla, 2000 nettona kk ei riittänyt omaan kulutukseen..

Eka 3v meni ihan ok ja seuraavan 5v olin hänen kanssaan ihan puhtaasti lapsen takia, ja tottakai piti vielä yksi lapsi tehdä lisää jos vaikka asiat muuttuisivat :)
Ja joo en ymmärrä itsekkään enää 5,5v on niin pitkä aika että luulisi olevan jo jotain muutakin tekemistä kuin kiusata mua.

Eron syy oli jatkuva nalkutus ja talous ongelmat, käytännössä tarkoitti sitä että hän oli jatkuvasti mun pussillla, 2000 nettona kk ei riittänyt omaan kulutukseen..

Eka 3v meni ihan ok ja seuraavan 5v olin hänen kanssaan ihan puhtaasti lapsen takia, ja tottakai piti vielä yksi lapsi tehdä lisää jos vaikka asiat muuttuisivat :)
Ja joo en ymmärrä itsekkään enää 5,5v on niin pitkä aika että luulisi olevan jo jotain muutakin tekemistä kuin kiusata mua.

No..sää oot löytäny..kauniissa paketissa paskaa.

Harmi ettei elämästänne tullut sitä unelmaa johon jokainen uskoo kun rakastuu. Eihän elämä ole helppoa, muta jos jatkuvasti hengittää toisen niskassa käy elämä rasittavaksi.

Hoida homma vaan niin, että asia on selvä ja mustaa valkoisella. Tee vaan se. Älä muuta, älä mitään muuta. Kaikki reagointi on viestinä (naiselle) tunteista. Kun se on juridista, sulla on enemmän turvaa.

Ja joskus sitten, kun lapset on aikuisia, voi kertoa miten asiat ihan oikeasti on/oli. Kyllä ne lapset varmasti jotakin oivaltava myös itse..Mutta eron syitä kannnattaa märehtiä vasta kun he ovat aikuisia.

Yhteistyössä