Mulle soitti tänään sellainen oikein aurinkoisen kuuloinen nainen Kelasta, kun oli lueskellut mun äitiyspvraha hakemusta. Se soitti että sopisiko mulle että aloittaisin varhennettuna äitiysloman, kun jostain syystä (selitti se sen, liittyi liukumiin mutta ei tyhmä jymmärtänny) muuten kaikkia mun 6kk tuloja ei voisi huomioida päivärahassa. Koska olen jokatapauksessa jo kotona, ollut juuri siitä päivästä asti mitä tarjosi, asia sopi mulle hyvin. Sitten kertoi kaikki summat ja rupatteli mukavia. Kun kysyin maksupäivää, etsi sen ja totesi että samalla hävisi kaikki mun tulotiedot koneelta. Mutta iloisena totesi vaan että no, sittenpä täytyy vaan aloittaa alusta ja tehdä uudestaan.
Joo, turhaa selitystä multa löpölöö... pointti se että KELASTA SOITETTIIN, vieläpä iloisesti, että haittaako jos halutaan maksaa sulle parempaa päivärahaa ja näin se onnistuu. Sehän olis vaan voinut käsitellä sen niinkuin alunperin hain, niiden päivien mukaan ja olisin hävinnyt selvää rahaa. Laillista sekin olis ollut ja olis päässyt helpommalla. Tulipa hyvä mieli kun kerrankin näin päin!!!!
Joo, turhaa selitystä multa löpölöö... pointti se että KELASTA SOITETTIIN, vieläpä iloisesti, että haittaako jos halutaan maksaa sulle parempaa päivärahaa ja näin se onnistuu. Sehän olis vaan voinut käsitellä sen niinkuin alunperin hain, niiden päivien mukaan ja olisin hävinnyt selvää rahaa. Laillista sekin olis ollut ja olis päässyt helpommalla. Tulipa hyvä mieli kun kerrankin näin päin!!!!