Nyt on maailman kirjat sekasin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mä kuulin, että MUN tyttären isä oli huutanut MUN siskolle baarissa, että pitää vielä vauva isyystestiin, hän haluaa tietää onko se hänen :o
Kunnon kauniit ja rohkeat... Tiesin, että vauvan isä on pimennossa, mutta et näistä serkuksista tulis myös siskopuolet, niin :headwall:

Siis mun ex-mies! Eli minulla on hänen kanssaan yhteinen tytär. Nuorempi poika on sit minun ja nykyisen mieheni =)
Mutta juu, mun tyttären isä ois mun siskon tyttären isä myös :x

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Siis mun ex-mies! Eli minulla on hänen kanssaan yhteinen tytär. Nuorempi poika on sit minun ja nykyisen mieheni =)
Mutta juu, mun tyttären isä ois mun siskon tyttären isä myös :x

No huh huh! Et sit oo siskoltas kuullu, että samassa sängyssä pyöriny sun ex-miehen kans??

Eipä tuo mitään, hihitteli vaan oudosti... Mietin vaan, että eipä varmaan tulla aukoon päätä näille tytöille isompana, jos asia on näin... :ashamed: Oon mä kuullut, että tämä ex on viettänyt aikaa paljon siskoni luona, mutta en mä arvannu, että ihan sänkyyn ollaan menty... Mulle nyt on ihan sama, mutta kannattasko heidän ottaa selvää asiata :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
siis...minkäs ikäinen vauva siskollas?

Syntyi 26.10.2007
Tuntuu hullulle, mutta tämä vauva on ollut alusta asti mulle niiiiiin rakas, ihankuin oma... Mutta onpa kumma, kun on tyttäreni siskopuoli :/ (siis jos on)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
:/ No, olis varmaan hyvä ottaa selville sitten, että saavat tiedon. :hug: sulle.

Niinpä... Kiitos halista, vaikka ei tämä minusta muuten tunnu pahalle, mutta säälittää tytön puolesta, kun miten kerrot, että serkku-vauva onkin nyt sun siskopuoli, niinkuin poikamme on sinun velipuoli... :kieh:
Saa kyllä isä ja täti selittää tytölle, kun ovat tämän kuvion "aiheuttaneet".
Menee pienen pää sekaisin, pitää ehkä miettiä kerronko itse, vai argh!!
Voi että menee vaikeaksi... :ashamed:

eli veli ja velipuoli ovat tehneet lapsen saman naisen kanssa eli siis periaatteessa tän naisen lapset ovat jo puoliserkkuja keskenään koska lasten isät ovat sisarpuolia.
eli mun pojan velipuolen sisko on siis mun pojan serkkupuoli.

Yhteistyössä