Nyt on niin paljon noita kuvaketjuja mutta mahtuisko yksi vielä mukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O Paraskin puhuja :D Miten se muuten meni se kun sun piti oikein keskustella sen ihmisen kanssa että sitä kersan rumaa pärstää ei tarvi siinä joulukortissa enää sulle lähettää kun sua kiinnostaa se niin v*tusti. Not. ??? Vieläkö se on kortteja lähettämässä?

Luepa se ketju uudestaan ja kerro missä minä haukuin sitä lasta ja mikä oli palstalaisten omaa mielikuvista? Ihan loistava ketju, sen mielikuvituksen puolesta.

Luepa se ketju uudestaan ja kerro missä minä haukuin sitä lasta ja mikä oli palstalaisten omaa mielikuvista? Ihan loistava ketju, sen mielikuvituksen puolesta.

Anteeksi, oikeassa olet. Ruma sana ei ollut sun, kaikki muut kyllä oli. Kersa, ei kiinnosta, pärstä ja roskiin. Kyllä se musta voidaan haukkumiseksi mieltää kun ilmaistaan että asia kiinnostaa tasan niin vähän et välittömästi on kortti nakattava roskiin. Joutaa sinne muun p*skan joukkoon. Noh, miten keskustelu meni?

Anteeksi, oikeassa olet. Ruma sana ei ollut sun, kaikki muut kyllä oli. Kersa, ei kiinnosta, pärstä ja roskiin. Kyllä se musta voidaan haukkumiseksi mieltää kun ilmaistaan että asia kiinnostaa tasan niin vähän et välittömästi on kortti nakattava roskiin. Joutaa sinne muun p*skan joukkoon. Noh, miten keskustelu meni?

Nyt puhutaan räteist ja lumpuist joten hus jos siihen liittyvää ei ole...

aika hurjat nuo valkoiset saappaat, jos rehellisiä ollaan. eivät tosin ole mustat hapsullisetkaan mun makuani, mutta muuten nättiä tavaraa, varsinkin aikaisemmat ketjussa esiintyneet mustat korkkarit.

[QUOTE="neiti";22828796]aika hurjat nuo valkoiset saappaat, jos rehellisiä ollaan. eivät tosin ole mustat hapsullisetkaan mun makuani, mutta muuten nättiä tavaraa, varsinkin aikaisemmat ketjussa esiintyneet mustat korkkarit.[/QUOTE]

Mä tykkään taas noista hapsullisista todella paljon :)

Ehkä illemmalla kuhan lapset nukkuu, jos vaan saan aikaseks nii laitan rytkyistäni kuvia :)

Kivan näkösiä vaatteita, etenkin Bootyn mekko ja Micosan kengät. Tollaisa mie voisin harkita hankkivani kans.

Siis minkä mummon mielestä ap:n kengät voi olla HOROkenkiä :D kahdet ekat oli tosi nätit, loput sitten aika tätimäisiä, mutta saa olla aika ... kuivakka akka jos noita pitää horomaisina :D

[QUOTE="fiina";22829031]Siis minkä mummon mielestä ap:n kengät voi olla HOROkenkiä :D kahdet ekat oli tosi nätit, loput sitten aika tätimäisiä, mutta saa olla aika ... kuivakka akka jos noita pitää horomaisina :D[/QUOTE]

Jokaisella on oma makunsa :) jollekkin korko on horo.

Tässä muutamia ihan lempparijuttuja!

Aina jalassa villasukat!:heart:

Mun paksuihin pohkeisiin sopivat saapikkaat, tykkään.:)

Ystävältä saatu ihana mekkonen, päällä aivan ihana!

Sain tämän äidiltäni kun esikoiseni syntyi, Egyptistä aikoinaan tuotu.

Ja ihan ehdoton lemppari, Niiskuneiti ranteeseen!:)

Yhteistyössä