Y
yh
Vieras
Miksi ihmiset jotka elävät parisuhteessa joilla saattaa mies tai vaimo käydä enempi töissä tai vaikka työmatkoilla kuin toinen niin sanoovat olevansa yksinhuoltajia. Oma äitini on myös hyvä esimerkki tästä. Mua raivostuttaa että jotkut tekevät näin. Olen itse oikeasti yksinhuoltaja, ollut alusta lähtien. Ja oloa ei kyllä yhtään helpota jos jostain rankasta asiasta kertoo, niin vastaan tulee kommentti "No kyllä mäkin olen ollut yksinhuoltaja, kyllä mä tiiän miltä susta tuntuu!", vaikka on parisuhteessa... ARGH... Miten joku parisuhteessa elävä voi tietää miltä oikeasti yksinhuoltajasta tuntuu jos ikinä ei ole ollut samassa tilanteessa.
Voi toki olla että nämä ihmiset tuntevat olevansa yksin, MUTTA sieltä se siippa aina jossain vaiheessa tulee kotiin. Eri asia on että auttaako se kotitöis yms. Mutta AINA sieltä joku kotii tulee. Yksinhuoltajan kotona ei tule ketään siitä ulko-ovesta enää sisään kun itse siitä on mennyt...
Voi toki olla että nämä ihmiset tuntevat olevansa yksin, MUTTA sieltä se siippa aina jossain vaiheessa tulee kotiin. Eri asia on että auttaako se kotitöis yms. Mutta AINA sieltä joku kotii tulee. Yksinhuoltajan kotona ei tule ketään siitä ulko-ovesta enää sisään kun itse siitä on mennyt...