NYT ON PANIIKKI. MITÄ SINÄ TEKISIT TÄSSÄ TILANTEESSA?? apua äkkiä, mulla pääsee parku justiinsa-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lahjat on autossa ja meette kuitenkin lentokoneella? Miten ihmeessä moisen määrän viette lentokoneessa?

Noh, anyway... Mulla ei olis varaa olla lähtemättä. Jos mulla olis varaa ostaa liput perheelle, niin varmaan olis sit mentävä vaikka pää kainalossa. Muovipusseja mukaan ja maitohappobakteereja, gefilusmehuja jne.

Edellisin oksennustauti meillä oli sellanen, et mä oksensin kerran, mies yön ja lapsi ripuloi monta päivää. Sen jälkeen lapsilla on ollu noita tauteja, mutta meille se ei oo ees tarttunu.

[QUOTE="äiti";22709072]Lahjat on autossa ja meette kuitenkin lentokoneella? Miten ihmeessä moisen määrän viette lentokoneessa?

Noh, anyway... Mulla ei olis varaa olla lähtemättä. Jos mulla olis varaa ostaa liput perheelle, niin varmaan olis sit mentävä vaikka pää kainalossa. Muovipusseja mukaan ja maitohappobakteereja, gefilusmehuja jne.

Edellisin oksennustauti meillä oli sellanen, et mä oksensin kerran, mies yön ja lapsi ripuloi monta päivää. Sen jälkeen lapsilla on ollu noita tauteja, mutta meille se ei oo ees tarttunu.[/QUOTE]

Ja toisessa versiossa lahjat odottelivat eteisessä.. Nojoo.

Ja ette todellakaan mene vatsataudissa lentokoneeseen. Suljettu tila, monta tuntia samassa koneessa sairaan/sairaiden kanssa, että kivaa joulua vaan kanssamatkustajille. Tahallinen muiden tartuttaminen vs "voihan se saada kaupan jonossakin sen taudin"-kitisijät, miettikääs nyt vielä kerran.

Joskus käy vaan ikävä tuuri, nyt se sattui teille. Vaihdatte lennot myöhemmäksi tai menette vaikka sitten ensi jouluna paremmalla onnella.

Mitäs luulette? Pääsiköhän nämä matkaan?
Kyl mää vaan olisin lähteny, meinaa noista reissuista ei oikeesti saa kaikkia rahojaan takasinkaan. Aika suuret omavastuut.

Mää ymmärsin että lahjat odotti ensin siellä autossa ja sitten kannettu eteiseen koko tavarakonkka ku yksi sairastui?

Minäkin ajattelin että yleinen kanta on että ei tahallaan tartuttaisi tauteja toisiin, mutta näköjään ihmiset onkin aivan älyttömän itsekkäitä..

Jännä, miten kaikilla tuntuu olevan oksennustauti yhdestä oksennuksesta poikki. Meillä minä itse ja keskimmäinen lapsi saatetaan oksentaa pari päivää ja helposti sen 20-30 kertaa. Se on jotain ihan hirveää, vie voimat täysin. Onneksi en ole samassa koneessa, olisi joulu pilalla.

Yhteistyössä