pestynä ja kyl oli urakka.Mut ihana laittaa puhtaat matot si lattiaan ja oli kyl korkea aika pestä ku ei tie kuin kauan ne on täälä asunnos ollu ku muutettiin tänne ku erellinen omistaja jätti ne meille.
Mut tuli puhtaita vesiki oli aivan älyttömän likasta samoin huuhteluvesi.
Mut tuli puhtaita vesiki oli aivan älyttömän likasta samoin huuhteluvesi.