Nyt on taas itku herkässä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pippuri"

Vieras
ja ihan tyhmästä asiasta! Mulla on kurkku jumalattoman kipeä ja nokka tukossa ja oon ihan kuitti tän olon takia ja itken.Itken sitä et joudun potemaan yksin....ennen oli mies joka hoivas ja piti huolta ,toi jätskiä kipeeseen kurkkuun ja piristi muilla herkuilla,sai pötköttää kipeenä sen sylissä...ja nyt yksin!
Okei saanhan mä jäätelön kaupasta itekin tai muuta hyvää millä piristää itteään mutta se ei ole sama asia.Mä vihaan tätä yksinoloa! En oo itkeny vähään aikaan ja nyt sit silmät valuu päästä ja nokkakin vuotaa siinä sivussa,tosi kivaa:(
 
[QUOTE="vieras";25241904]Lämmin kylpy tai suihku ja terästetty glögi (vaikka en alkoholinkäyttöä muuten suosittelekaan).[/QUOTE]

suihkussa käyty,teetä,juotu,kaakaota juotu niin kylmänä kuin lämpimänä,glögiä ei ole.vetäny buranaa ja bafusineja,strepsilejä ym ja mikään ei auta.Kurkku kuivaa koko ajan ja saaa vettä hörppiä vähän väliä. Tänään otettiin nieluviljelmä mut tuskin sieltä mitään löytyy.
 

Yhteistyössä