P
"pippuri"
Vieras
ja ihan tyhmästä asiasta! Mulla on kurkku jumalattoman kipeä ja nokka tukossa ja oon ihan kuitti tän olon takia ja itken.Itken sitä et joudun potemaan yksin....ennen oli mies joka hoivas ja piti huolta ,toi jätskiä kipeeseen kurkkuun ja piristi muilla herkuilla,sai pötköttää kipeenä sen sylissä...ja nyt yksin!
Okei saanhan mä jäätelön kaupasta itekin tai muuta hyvää millä piristää itteään mutta se ei ole sama asia.Mä vihaan tätä yksinoloa! En oo itkeny vähään aikaan ja nyt sit silmät valuu päästä ja nokkakin vuotaa siinä sivussa,tosi kivaa
Okei saanhan mä jäätelön kaupasta itekin tai muuta hyvää millä piristää itteään mutta se ei ole sama asia.Mä vihaan tätä yksinoloa! En oo itkeny vähään aikaan ja nyt sit silmät valuu päästä ja nokkakin vuotaa siinä sivussa,tosi kivaa