Nyt ottaa kyllä niin ankarasti päähän että! *sis. paljon turhaa valitusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehet!

Vieras
Prkleen ukko! Meillä piti olla kahdenkeskinen ilta lauantaina kun lapset oli lähdössä mun äidille yöksi. Odotan meidän kolmatta joten itse suunnittelin lähinnä elokuvien katselua ja pitsan mussutusta.

Perjantaina mies sitten kysyi olisiko mulle ihan ok jos hän menisi veljelleen matsia katsomaan ja ottamaan pari kaljaa. Mies juo harvoin, ehkä kerran parissa kuukaudessa joten ajattelin että menköön kun saadaan sitten yhteinen vapaailta kuitenkin.

No... Mies tuli kotiin lauantaina (oltiin kyllä ihan sovittu että jää veljelleen yöksi) ja näki lapsia vilaukselta ennen kuin ne lähtivät mummolaan. Menimme kauppaan ja mies halusikin sitten mennä Alkon kautta. Paljasti samalla että oli kutsunut veljensä meille saunomaan. Hieman ihmettelin, muttei mulla periaatteessa ole mitään hänen veljeään vastaan. Sanoin vaan että olisi ollut kiva viettää kahden keskistäkin aikaa. He siinä sitten saunoivat ja joivat aikalailla. Samalla kun itse aloin näkemään punaista...

Joskus kymmenen aikaan illalla kysyin josko lähtisivät vaikka baariin niin saisin katsoa telkkaria rauhassa (kuuntelivat aika kovaäänisesti musiikkia). Meni puoleen yöhön ennen kuin saivat aikaiseksi lähteä ja mies vielä sanoi lähtiessään että tulee kotiin yöksi. Sanomattakin selvää, että ei näkynyt. Soitti kyllä seitsemältä aamulla! En vastannut kun ajattelin että saan kerrankin nukkua. Ihmettelin kyllä että voisiko olla jo hereillä.

No minä sitten lähdin herättyäni kirppikselle ja sain puolen päivän aikaan toisen puhelun. Mies oli kotona. Kun tulin itse kotiin niin huomasin että on vielä kännissä kuin käki. Ei kuulemma ollut nukkunut koko yönä. En tiedä missä oli ollut, hyvä kun tolpillaan pysyi. Sanoin sitten että voi lähteä vaikka sinne veljelleen selviämään. On ihan eri asia että vanhempi on krapulassa, mutta lasten ei tarvitse katsoa sitä kun toinen on humalassa! Ukko veti kauheat raivarit ja haukkui mut kuin huonossa suomalaisesssa vaimonhakkausleffassa ja hetken pelkäsin että lyö... Soitti lopulta kaverilleen joka haki hänet pois. Otin vielä kotiaivaimen ja sanoin että palataan asiaan kun on nukkunut päänsä selväksi.

Joo, onhan näitä tarinoita, mutta me ollaan oltu 10vuotta kimpassa eikä mies ole ikinä käyttäynyt noin!! Pitäisikö tässä nyt olla huolissaan vai vaan äärimmäisen vihainen?? Olen kyllä kumpaakin... Ja lapset ei sitten ole nähneet isäänsä kuin vilaukselta koko viikonloppuna...

Kiitos kun sain avautua...

:( Ei varmasti tunnu kivalta. Lähetän sulle suuren voimahalauksen, olet urhea nainen! ja uskon että miehellä oli jotain stessiä jonka takia halusin "nollata"

Näitä sattuu sillon tällön...

Alkuperäinen kirjoittaja neis:
:( Ei varmasti tunnu kivalta. Lähetän sulle suuren voimahalauksen, olet urhea nainen! ja uskon että miehellä oli jotain stessiä jonka takia halusin "nollata"

No aika kummallista käytöstä kun sen kymmenen vuotta kun ollaan yhdessä oltu hän on aina ollut se porukan selväjärkisin! Olin niin hämmästynyt kun tulin tänään kotiin ja mies horjui ja raivosi täällä etten tiedä selviänkö ikinä järkytyksestä. Onneksi lähti! Teki mieli sanoa, että "kuka sä olet ja mitä olet tehnyt mun miehelleni??".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No aika kummallista käytöstä kun sen kymmenen vuotta kun ollaan yhdessä oltu hän on aina ollut se porukan selväjärkisin! Olin niin hämmästynyt kun tulin tänään kotiin ja mies horjui ja raivosi täällä etten tiedä selviänkö ikinä järkytyksestä. Onneksi lähti! Teki mieli sanoa, että "kuka sä olet ja mitä olet tehnyt mun miehelleni??".

josko se oli ottanu muutakin kuin juomaa?

Alkuperäinen kirjoittaja lop:

Ei se koske mihinkään muuhun. On aina ollut hyvin ankarasti kaikkea muuta vastaan! En voi kuvitella sellaista tilannetta että ottaisi...

Mutta sanon vaan että onneksi otin sen avaimen! Oli sillä sellainen hullunkiilto silmissä että pelottaisi muuten että se tulee takaisin riehumaan. Lapsetkin on nyt täällä. Saa nähdä koska uskaltaa ottaa yhteyttä ja muistaako koko episodia. Multa se ei ainakaan ihan heti unohdu... :/

Ei se koske mihinkään muuhun. On aina ollut hyvin ankarasti kaikkea muuta vastaan! En voi kuvitella sellaista tilannetta että ottaisi...

kerta se on ensimmäinenkin ja miten kirjoititkaan "hullunkiilto silmissä"...

kerta se on ensimmäinenkin ja miten kirjoititkaan "hullunkiilto silmissä"...

No en kyllä silti usko. Eiköhän kyse ollut vain liiasta viinasta ja unenpuutteesta. Siis en väitä etteikö tilanne olisi ollut pelottava, mutta osaksi ihan siksikin kun en ole ikinä nähnyt miestä tuollaisena. En silti usko että kyse oli muusta kuin alkosta. Vaikka epäilen kyllä että joku henkinen ongelma täytyy olla kun lähtee noin pahasti lapasesta. Mutta se on sitten sellainen asia josta täytyy keskustella kun nyt ensin päästään edes puheyhteyksiin...

On hyvä, että on tää netti ja tää palsta, minne voi tuntojaan purkaa ja "keskustella" pelottavassa tilanteessa. Ennen olit ja pelkäsit vain yksin. Aina ei ollut edes puhelinta, tai jos oli niin ei ketään, jolle soittaa.

Mutta sanon vaan että onneksi otin sen avaimen! Oli sillä sellainen hullunkiilto silmissä että pelottaisi muuten että se tulee takaisin riehumaan. Lapsetkin on nyt täällä. Saa nähdä koska uskaltaa ottaa yhteyttä ja muistaako koko episodia. Multa se ei ainakaan ihan heti unohdu... :/

Mikään ei oo niin kamalaa kun se että kotonaan joutuu pelkäämään. Mieti onko tolle suhteelle jatkoa...

Tänä päivänähän on ukot sinkoilleet torpasta pihalle siellä sun täällä. Aamuäree paiskas ukkonsa pihalle kuten ap ja hyytiksen kesäkolli kans joutu kartanolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Mikään ei oo niin kamalaa kun se että kotonaan joutuu pelkäämään. Mieti onko tolle suhteelle jatkoa...

No en mä oikein osaa eroa miettiä kun tosiaan 10vuotta yhdessä eikä tällaista ole ikinä ennen tapahtunut. Mutta ihan varmasti tälle asialle on jotain tehtävä! En vain vielä tiedä yhtään että mitä... Oikeastaan toivon ettei mies soittaisi ennen huomista kun en yhtään tiedä mitä sanoa, enkä todellakaan halua että mies saa sellaisen käsityksen että saa käytöksensä anteeksi noin vain. Kyllä sieltä sellaista tekstiäkin tuli että!

Niin ja kävin lasten kanssa suihkussa, joten vastaus hieman kesti... Nyt mennään iltahommiin! Ehkä ehdin illemmalla hieman enemmän asiaa pohtimaan.

No nyt se on tainnut herätä kun laittoi vihaisen tekstarin... Mulla ei kuulemma ole mitään oikeutta heittää häntä omasta kodistaan kun hän ei kuitenkaan ole ennen ollut tuossa kunnossa. Olen silti sitä mieltä että pienten lasten ei tarvitse nähdä edes sitä yhtä kertaa! Prkl! Eikö se nyt edes tajua kuinka pahasti pelästyin tosta! Mikä hiivatti sitä oikein vaivaa!!!!

Puhun nyt nähtävästi ihan itsekseni, mutta haitanneeko tuo... Ottaa vaan niin päähän ja jotenkin oletin että kun selviää niin tajuaa edes pyytää anteeksi, mutta ei! En tiedä kuinka tähän pitäisi regoida! Joo, eikai tämä maailman loppu ole mutta nyt just tuntuu etten tunne koko ihmistä...

Yhteistyössä