Äitini kysyi pari viikkoa sitten että lähdenkö hänen ja hänen siskojensa kanssa mökille, kun tarvitsevat ensinnäkin kuskia (ainoastaan äidin toisella siskolla on kortti mutta hänen autonsa on sellainen purkki ettei äitini mahdu sinne, eikä tämä täti voi ajaa vierasta autoa). Ensin äitini peruutti koko homman (isäpuoleni ilmoitti ettei annakaan autoa lainaan kun mukamas tarvitsee sitä itse) mutta nyt sitten soitti että menevätkin nyt sitten sisarukset keskenään. Eli minä ja tyttäreni ei olla enää kutsuttuja...
Nyt v*tuttaa ja ankarasti!! Äitini kyllä tietää että miten tärkeä paikka tuo mökki on ja tietää kuinka olisin halunnut viettää aikaa tätieni kanssa.
Kaiken lisäksi, äitini peruutti keväällä laivareissumme vain siksi ettei häntä kiinnostanut. Alan olee jo niin kypsä, ihan kuin mulla ei olisi oikeutta viettää aikaa tätieni kanssa ilman hänen paikalla oloa.
Nyt v*tuttaa ja ankarasti!! Äitini kyllä tietää että miten tärkeä paikka tuo mökki on ja tietää kuinka olisin halunnut viettää aikaa tätieni kanssa.
Kaiken lisäksi, äitini peruutti keväällä laivareissumme vain siksi ettei häntä kiinnostanut. Alan olee jo niin kypsä, ihan kuin mulla ei olisi oikeutta viettää aikaa tätieni kanssa ilman hänen paikalla oloa.