Nyt ottaa taas ankarasti päähän... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Äitini kysyi pari viikkoa sitten että lähdenkö hänen ja hänen siskojensa kanssa mökille, kun tarvitsevat ensinnäkin kuskia (ainoastaan äidin toisella siskolla on kortti mutta hänen autonsa on sellainen purkki ettei äitini mahdu sinne, eikä tämä täti voi ajaa vierasta autoa). Ensin äitini peruutti koko homman (isäpuoleni ilmoitti ettei annakaan autoa lainaan kun mukamas tarvitsee sitä itse) mutta nyt sitten soitti että menevätkin nyt sitten sisarukset keskenään. Eli minä ja tyttäreni ei olla enää kutsuttuja...
Nyt v*tuttaa ja ankarasti!! Äitini kyllä tietää että miten tärkeä paikka tuo mökki on ja tietää kuinka olisin halunnut viettää aikaa tätieni kanssa.

Kaiken lisäksi, äitini peruutti keväällä laivareissumme vain siksi ettei häntä kiinnostanut. Alan olee jo niin kypsä, ihan kuin mulla ei olisi oikeutta viettää aikaa tätieni kanssa ilman hänen paikalla oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Onpas kiva äiti sulla. Mä lopettaisin kyllä yhteydenpidon.

Tuokin on käynyt mielessä. SE SATTUU NIIN PERKELEESTI kun ensin se pilas mun lapsuuden ja nuoruuden ryyppäämällä ja nyt sitten sen täytyy pilata kaiken mahdollisen. Ja kun se tota reissua oli ensin perumassa niin oli selittänyt niille siskoilleen että minä en halua lähteä sinne mökille vaikka oon koko ajan ollut ihan into piukassa asiasta! |O

Alkuperäinen kirjoittaja topic:
Kiva ämmä!Käske äitis tulla lukemaan tää topikki, kun me haukutaan se täällä!

Käskisin jos sillä olisi kone :D Olisi sen vuoro pahoittaa mielensä... Laitoin kyllä kaunaisen tekstarin perään: "Toivottavasti lossi uppoaa kun oot matkalla sinne" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja (lähi ) suku on pahin:
No olisiko siellä mökillä enää kivaa tuommoisen suotamisen ja huopaamisen jälkeen?

Olisi, olisin katsonut vierestä kun se juo itsensä humalaan ja sitten selvinpäin laukonut totuuksia elämästä. Esim miksi mut huostaanotettiin teininä jne. Ja mun äidillä on paha tapa parkua humalassa reilua ylipainoaan niin olisin päässyt siitäkin kuittailemaan, ihan vaan kostoksi siitä että koko nuoruuteni sain kuulla: "Voi v*ttu olisi pitänyt tehdä abortti silloin kun sua odotin niin olisi munki elämä ollu parempaa!"

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja (lähi ) suku on pahin:
No olisiko siellä mökillä enää kivaa tuommoisen suotamisen ja huopaamisen jälkeen?

Olisi, olisin katsonut vierestä kun se juo itsensä humalaan ja sitten selvinpäin laukonut totuuksia elämästä. Esim miksi mut huostaanotettiin teininä jne. Ja mun äidillä on paha tapa parkua humalassa reilua ylipainoaan niin olisin päässyt siitäkin kuittailemaan, ihan vaan kostoksi siitä että koko nuoruuteni sain kuulla: "Voi v*ttu olisi pitänyt tehdä abortti silloin kun sua odotin niin olisi munki elämä ollu parempaa!"

:o

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja topic:
Kiva ämmä!Käske äitis tulla lukemaan tää topikki, kun me haukutaan se täällä!

Käskisin jos sillä olisi kone :D Olisi sen vuoro pahoittaa mielensä... Laitoin kyllä kaunaisen tekstarin perään: "Toivottavasti lossi uppoaa kun oot matkalla sinne" :ashamed:

Aika paha.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
:hug: :hug: ei oo sulla kyllä helppoa. Paremmin pärjäät ilman tuollaista äitiä :hug:

Kiitos... No mä kylmetän välit ihan varmana sitten kun meillä menee hippasen paremmmin (mulla alkaa äitiysloma ja mies saa töitä)...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sano sille, että ''HAISTA PASKA''!

Todella fiksua. Taitaa taas olla joku näistä sivistyneistä järjen jättiläisistä, joiden alotuiksetkin ovat V*** P*** jne. Tällähän nämä ihmissuhteet saadaan parempaan kuntoon.

Sano sille, että ''HAISTA PASKA''!

Todella fiksua. Taitaa taas olla joku näistä sivistyneistä järjen jättiläisistä, joiden alotuiksetkin ovat V*** P*** jne. Tällähän nämä ihmissuhteet saadaan parempaan kuntoon.

No mä en tällä hetkellä pysty edes ajattelemaan tilannetta normaalisti kun takaraivossa hakkaa kaikki mitä olen joutunut sen naisen takia kärsimään. Saattaa olla että raskaus saa mut pahoittamaan mieleni vielä pahemmin. Sitten kun ollaan saatu omat asiat kuntoon niin alan pohtimaan välejämme tarkemmin. Nyt oli tarkoitus vaan purkaa pahaa mieltä.

Yhteistyössä