Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:se kuori pitää sen pissan poissa vaatteista.
tai sitten pihistelee viel enemmän ja ostaa suoraan taskuvaippoja, joissa sisäpinta on fleeseä ja ulkopinta pullia, sisään tarvitsee vain imut (mun mielestä loistava keksintö! ) tosin mulla ei oo kokemusta ihan pienen kanssa näistä, tais jätkä olla jotai 3-4kk kun näihin siirryttiin.. ja näissä on pysytty, itse ommellen saa samalla hinnalla monta vaippaa ku jos tilais/ostaisi jostain..
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:koska SISÄvaipassa ei ole kosteussulkua, KUORIvaippa on se kosteuden pysäyttäjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:kokeileppa taitella käsipyyhe neljään osaan pitkittäin ja laita se vähän löytiin alushousuihin ja kato aikaa kellosta kui nopeesti se on rullalla ja mutkalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:eikö olisi helpoin ostaa all-in-one vaippoja?
tai sitten oma suosikkini : taskuvaippa (missä kuori/kosteussulkukangas/pul/fleece/villa) eli PÄÄLLYSOSA sulkee kosteuden ja SISÄOSA on kuivaliinaosana (eli fleece, microfleece, kuivaliinakangas/villa)
VÄLIIN tulee itse valitsemaasi IMUA (esim bambua, pyyheliina, harso, hamppu jne.)
eli joko ALL-IN-ONE tai TASKUVAIPPA + IMUOSA.
ne on ainakin helppoja, ja tosiaan taskuvaippa imuineen on muuteinkan omasta mielestäni toimivin vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:jos osaat ite yhtään ommella niin taskuvaipan hinnaksi tulee n.4-5?/kpl, joten ei kallista.
sillon ku poika siirty taskuvaippoihin niin niitä tais olla jotai 15kipaletta, mut muitakin vaippoja käytettiin...ja nyt kun on jo päivä kuiva,eli vaippoja menee max. 2vuorokaudessa niin vaippoja taitaa olla8+5AIO vaippaa jotka on hätävarana mahataudin tms sattuessa.