Mulla ei ole susta minkäänlaista käsitystä. Muistan toki nikin, mutta siinä kaikki. Niin ja oletko muutes sama kun starsisu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Mulla ei ole susta minkäänlaista käsitystä. Muistan toki nikin, mutta siinä kaikki. Niin ja oletko muutes sama kun starsisu?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä pari vuotta sitten oli joku Sisu-draama. En muista mikä. Olisiko siitä jäänyt jotakin kytemään... Liittyi hoitolapsiin jotenkin.
Draama oli ehkä se, kun meiltä menehty vauva.
Ja hoitolapsista en ole täällä kertonu mitään, enkä kerro. Ehkä yksittäisen esimerkin, mutta silleen, et kukaan ei voi tunnistaa. Mulla on vaitiolovelvollisuus lasten asioiden suhteen.
Jeps kukkuu!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Muistan susta tuon vauvan menetyksen sekä pari kommenttia, joiden perustella voin sanoa, et meidän ruokamaailma (mikä on hyvää ruokaa ja mikä ei) on aika päinvastaiset. =)
Mutta muuta en eikä mulla ole ketään mitään vastaan (siis tällä palstalla). Jos ja kun mua alkaa liikaa kaivaa joku tietty henkilö, jätän joko koko henkilön kirjotukset lukematta TAI mitä todennäköisemmin tajuan asuneeni liikaa tällä palstalla ja vien kursorin kohti tota valkosta raksia punasella pohjalla. Se auttaa aina kummasti ja sen pidemmälle ei tarttee palsta-asioita miettiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Muistan susta tuon vauvan menetyksen sekä pari kommenttia, joiden perustella voin sanoa, et meidän ruokamaailma (mikä on hyvää ruokaa ja mikä ei) on aika päinvastaiset. =)
Mutta muuta en eikä mulla ole ketään mitään vastaan (siis tällä palstalla). Jos ja kun mua alkaa liikaa kaivaa joku tietty henkilö, jätän joko koko henkilön kirjotukset lukematta TAI mitä todennäköisemmin tajuan asuneeni liikaa tällä palstalla ja vien kursorin kohti tota valkosta raksia punasella pohjalla. Se auttaa aina kummasti ja sen pidemmälle ei tarttee palsta-asioita miettiä.![]()
Mulla onkin täällä tietyt henkilöt, joille en kommentoi ollenkaan, koska mielipiteet eroaa niin paljon, ja joiden avauksia en avaa ollenkaan. Ja taukojakin olen pitäny, mut nää yhden harmaan kommentit nyt vaan meni liian henkilökohtaisuuksiin, ja ajattelin pyytää selvennytä asiaan, et mitähän tarkoitti.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Ne eivät muuten olleet minun kommentteja koska en yleensä vataa sulle. Ja kesdkenmenohan sulla oli kai eikä mikään syntyneen vauvan menetys.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Muistan susta tuon vauvan menetyksen sekä pari kommenttia, joiden perustella voin sanoa, et meidän ruokamaailma (mikä on hyvää ruokaa ja mikä ei) on aika päinvastaiset. =)
Mulla onkin täällä tietyt henkilöt, joille en kommentoi ollenkaan, koska mielipiteet eroaa niin paljon, ja joiden avauksia en avaa ollenkaan. Ja taukojakin olen pitäny, mut nää yhden harmaan kommentit nyt vaan meni liian henkilökohtaisuuksiin, ja ajattelin pyytää selvennytä asiaan, et mitähän tarkoitti.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Se oli joku höyrypää joka sattui ottamaan sut silmätikuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Se oli joku höyrypää joka sattui ottamaan sut silmätikuksi.
Taivutetaan; tikuuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en muista sua. Et tuo mitään mieleen. Olen silti palstaillut jo viisi vuotta.
vierailijanako täälä palstailet?helppo esittää joka kerta eri ihmistä