Nyt riittää tämä pistely en halua enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana.

Vieras
Mulla on ihan hirveä piikkikammo ja todettiin RD. Oon pistellyt itseäni ja ottanut vs 4 kertaa päivässä viikon ajan. Nyt tästä ei tule enää mitään, joka kerta vaan vaikeampaa, en pysty siihen enää. En saa edes verta tulemaan kun en uskalla pistää, mua oksettaa koko touhu :(
Oon joutunut pistämään 2 kertaa aina kun pitää ottaa vs, kun ei tästä tule mitään. En halua enää tehdä sitä.....En jaks enää. Oon ihan loppu koko tän raskauden kanssa, kaikki on niin vaikeata :(

kuinka kauan on vielä laskettuun aikaan? Koitat vaan ajatella, että se on sinun ja tulevan vauvasi terveyden kannalta nyt välttämätöntä..vaikkei tietenkään helppoa olekkaan..
Mutta onhan sitä ihmisillä vaikeita sairauksia ja ihan pysyviä, joiden kanssa joutuvat elämään vaikka kuinka tekis pahaa..

2kk jäljellä, ja jos sen ajan pitää joka päivä pistää 4kertaa, niin ei tästä tule mitään. Aluksi se onnistui, mutta en pysty enää....En saa edes sen verran aikaiseksi että siitä pystyisi ottamaan arvon, en ymmärrä miten tästä on tullut näin vaikeata...

Siis jos sun pitää vain verensokeri ottaa, eihän se edes ole "pistämistä"? :D
Et vain ajattele asiaa ja nipsaiset nopeasti, pientähän tuo on siihen verrattuna mitä jotkut jouvuat kärsimään raskauden aikana..
Ajattele lapsen parasta.

se että nipsaset sormeen pienen reiän voi olla tosi vastenmielistä, mutta ajattele tulevan lapsesi terveyttä ja omaa hyvinvointiasi. Ota yhteys neuvolaan jos käy liian raskaaksi psyykkisesti..
Mä makasin sairaalassa ekassa raskaudessa rv 24 lähtien tämän tästä ja lepäsin kotona..oli pitkä aika ja meinas turhautuminen ja epätoivo tulla, mut todellakin makaisin uudestaan ne muutamat kuukaudet jos olis pakko..nyt kun noita lapsosia katselen <3

[QUOTE="sondersson";22245842]sori nyt, mä saatan olla täysi taukki, mutta onko nuo edes tarpeellisia jos ei syö paljoa hiilareita? Ja ettekö muut muka tunne verensokerin nousua?[/QUOTE]

Sitä samaa mietin minäkin.
Raskausdiabeteksen saa hallintaan hiilareita tarkkailemalla.

Uusimmat

Yhteistyössä