Nyt saatte haukkua mua sydämenne kyllyydestä -kertokaa mikä mussa on vikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinkertainen yksilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinkertainen yksilö

Vieras
Voisitko koskaan kuvitella rakastavasi/ kiinnostuvasi naisesta, joka

-on neljän kouluikäisen lapsen yh
-ikää 32
-jolla on ollut vain kaksi pitkää parisuhdetta
-mutta jotka on molemmat kaatuneet miehen petturuuteen
.on kuitenkin ylipainoinen nykyään
-mutta kaunis kasvoiltaan
-jolla on amk-tasoinen koulutus
-ja joka etsii itselleen huumorintajuista ja rehellistä, tavallista miestä
-jolla ois sydämen sivistystä, ja kykyä kirjoittaa edes yhdyssanat oikein..

Tiedän vastauksen tähän: "ei, en voi".
Mutta kertokaa te mulle, miksi on aina näin?

Ei, en voi. Kun täällä tämmönen myyntipuhe. Tapailen ihmisiä livenä ja tutustun, en usko tämmösiin sillä kuka vaikkapa väkivaltaisuudesta tai alkoholismista kertoo??? Tässäkin vain positiivisuutta, ei paheita tms.

No miksen vois. Nainen kyllä olen mieki mut silti. Lapset on ihania, oli ne kenen vain, sie olet hyvässä iässä, parisuhteitten määrä ei merkitte mittään, ylipaino ei ole haitaksi minun mielestä kunhan ihminen ittensä hyväksyy, kauneus on ihmisen sisällä, amk-tasonen koulutus on hyvä...

Sitä löytää ko lakkaa ettimästä, usko pois. :D Mieki löysin elämäni miehen ko en ajatellu pienessä mielessäkkään sellasta ettiväni, mie olin päättäny vakaasti ekan seurustelusuhteen ja samalla ekan mönkään menneen avioliiton myötä etten ikinä ala millekkään ennää. Mut toisin meni, sillon ko sitä vähiten ootin. :heart:

No voisin.
Parempi pari "tosissaan suhdetta", kuin kymmenen
Parempi toisen-, kuin omaan petturuuteen
Pieni ylipaino- kauniilla kasvoilla- ei varmasti paha
Ikääkään ei liikaa, eikä lapsia.
Jos olisin mies voisin hyvinkin kiinostua, vaikka kirjoitusvirheitä minulta löytyisikin:(

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Ei, en voi. Kun täällä tämmönen myyntipuhe. Tapailen ihmisiä livenä ja tutustun, en usko tämmösiin sillä kuka vaikkapa väkivaltaisuudesta tai alkoholismista kertoo??? Tässäkin vain positiivisuutta, ei paheita tms.

Mutta mistäs tiedät, ettei ap ole juurikin ihan mukava ja tavallinen nainen? Ehkä hänellä ei ole alko- tai muita ongelmia.
Jos otetaan huomioon vain se kuvaus minkä ap antoi etkö silloinkaan voisi?

Näin perheenisänä, miehenä ja todella raa´asti yleistäen vastaten; vaatinee mieheltä todella suurta sitoutumista jos lähtee 4 ei-biologisen lapsen isää "leikkimään"; suurin osa ei edes uskalla yhden lapsen yh:n kanssa elämää kokeilla. Minä myönnän suoraan; minä halusin ihan omia biologisia lapsia, enkä muiden tekeleitä. Niin hienoja ja rakkaita kuin ne muutkin voisivatkin olla. Oma on oma.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertainen yksilö:
Nyt saatte haukkua mua sydämenne kyllyydestä -kertokaa mikä mussa on vikana
Voisitko koskaan kuvitella rakastavasi/ kiinnostuvasi naisesta, joka *klip*

Mutta kertokaa te mulle, miksi on aina näin?

En todellakaan voi kiinnostua, koska olen hetero ja nainen. Varmasti löydät miehen, jolla on itselläänkin lapsia. Kyse on siitä, että et ota elämäsi ohjia omiin käsiisi ja ensin määrittele tosi tarkasti, mitä miehen tulee olla - ja sitten etsit hänet käsiisi. Lapsesi ovat jo isoja ja voit mennä ihan minne vain - ja löytää hänet.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Näin perheenisänä, miehenä ja todella raa´asti yleistäen vastaten; vaatinee mieheltä todella suurta sitoutumista jos lähtee 4 ei-biologisen lapsen isää "leikkimään"; suurin osa ei edes uskalla yhden lapsen yh:n kanssa elämää kokeilla. Minä myönnän suoraan; minä halusin ihan omia biologisia lapsia, enkä muiden tekeleitä. Niin hienoja ja rakkaita kuin ne muutkin voisivatkin olla. Oma on oma.

Ehkä näillä lapsilla on se oma isä kuvioissa mukana, joten "sinun ei tarvitsisi isää leikkiä".

Uusimmat

Yhteistyössä