nyt se mies sit lähti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
..tuli pakkaamaan tavarat äsken, meidän tyttö nukkui ja ei mitään pien tienyt että isi lähti :'( .
Hänellä ollut toinen "salaa" jo toista kuukautta ja näin halusi tehdä. Uusi oli tärkeempi kun minä ja 5kk tyttömme :'(

En tiedä selviänkö tästä ja miten, itkulla ei ole rajaa. Sydämestä ottaa, tuntuu kuin kaikki olisi romahtanut. Olimme yhdessä kuitenkin 6 vuotta. Miksi näin piti käydä, miten tästä eteenpäin, en jaksa, en jaksa :'(

:hug: helppoa ehkä sanoa, mutta keskitä voimasi suhun ja tyttöön ja koita nähdä valoa tulevaisuudessa. Sitten kun olet rauhttunut, niin koita vasta sillon sopia lapsen näkemisistä ym... :hug:

Kiitos :'( :hug:

Mies laittoi perään viestin "suhde toiseen naiseen loppui yhtäkkiä kun alkokin, mutta tiedän miten olen satuttanut sinua ja olen vihainen itselleni. toivon että joskus saadaan sovittua ja saan ottaa sinut syliini takas, siihen syliin mihin olet aina kuulunut".

Tuo vaan pahensi oloa. Kun olisi joku mistä häntä vihata(tietysti pettäminen kamala juttu) mutta kun meillä aina mennyt niin hyvin. Olemme olleet todella rakastuneita. Mut jotenkin tytön syntymä sai miehen tekemään typeryyksiä, vaikka luulin sen olevan suhteemme kohokohta. Minulle se onkin kohokohta, tämä pieni niin tärkeä :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:33 jätetty kirjoitti:

Mies laittoi perään viestin "suhde toiseen naiseen loppui yhtäkkiä kun alkokin
No todella äkisti se sitten loppuikin, kun vielä viisitoista minuuttia sitten se uusi oli tärkeämpi kuin sinä ja vauva ja nyt jo haikailee sinua takaisin syliinsä.

Mulle tuli mieleen, että tämä oli suunniteltu provoaloitus, kun vähän hätäiseen juoni etenee...
Anteeksi, jos olen väärässä, en halua loukata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:33 jätetty kirjoitti:

Mies laittoi perään viestin "suhde toiseen naiseen loppui yhtäkkiä kun alkokin
No todella äkisti se sitten loppuikin, kun vielä viisitoista minuuttia sitten se uusi oli tärkeämpi kuin sinä ja vauva ja nyt jo haikailee sinua takaisin syliinsä.

Mulle tuli mieleen, että tämä oli suunniteltu provoaloitus, kun vähän hätäiseen juoni etenee...
Anteeksi, jos olen väärässä, en halua loukata.

Ei millään pahalla mutta en ole mieheltä uudesta paljon kysellyt, sen vain tiedän että hänellä joku oli. Ilmeisesti se on loppu kun hän viestissä noin laittoi. Mutta tottakai epäilin että syy lähtöön toinen nainen ja toisaalta niinhän se on. Jos ei ois toista koskaan ollutkaan niin ei eroa olisi tullut..

Jos pystyt näkemään teidät vielä yhdessä, niin nyt on aika pistää äijä kuriin! Ei tuolla tavalla jätetä vaimoa pienen vauvan kanssa yksin kriisin keskelle. Onpa tosiaan kurjaa jos nyt on hänellä paha mieli kun on sinua noin kovasti loukannut. Mutta sitä saa mitä tilaa. Aikuinen mies kestää tilaamansa pahan olon ja palaa kotiin pitämään huolta hankkimastaan perheestä ja kestää vaimon aiheellisen kiukun ja vihoittelun asiasta. V...u nää nykyajan miehet on niiin NEITEJÄ. Vai miettimisaikaa tarvii... hohhoijaa. Miettimisajat on mieheltä menny kauan siten kun on alettu perhettä tekemään. Ja viimeistään kun on alettu tietoisesti vaimoa loukkaamaan.

Ja ap, voimia ja kaikkea hyvää. Tee niinkuin parhaaksi näet, mutta muista että ihmisellä täytyy olla myös mahdollisuus korjata virheensä. Ei maailma tähän kaadu vaikka siltä ehkä tuntuukin.

Toivottavasti saatte asiat sovittua. Toivon sitä ennenkaikkea lapsenne takia.

Eroa pitäisi punnita hyvin, hyvin tarkkaan kun suhteessa on lapsia.

Toivottavasti miehesi on oppinut virheestään.

:hug:

kyllä sie pärjäät. mulla oli sama tilanne kun olin 20v opiskelija äitiyslomalla. mies halusi erota kun oli ihastunut naispuoliseen kaveriinsa. vauva oli 4kk. minun piti asua sen kans siinä kolmiossa vielä kk ennen kun sain uuden kämpän. viikko eron jälkeen se meni viikonlopuksi sen naisen luo ja sieltä tullessaan omahyväisenä tiuskas että "no NYT mulla on toinen". :kieh:

muutin kaksioon, vuokra 420/kk, sain asumistuen, vanhempainrahan, lapsilisän korotettuna, 200 elatustukia ja viel muutama satanen toimeentulotukea kun oli kiva sossun täti. myöhemmin vaihtu täti niin sit ei annettukaan ttt:tä kun olin oikeutettu saamaan opintolainaa elämiseen :headwall: mutta oli se elämä ihan elämisen arvoista. oikein antoisia oli yh-aikani. kesti vain 1,5v mutta tuntui pidemmältä.

minä otin ukkoni sitten takaisin vaikka olin vannonut etten. mutta niin ne tunteet lämpeni kun lapsi sai aivotärähdyksen ja matka sairaalasta kotiin taittui miehen kyydillä ja toi muistoja mieleen.

se ero oli ihan yhtä paljon minun omaa syytäni koska olin työntänyt miestä kauemmas jo raskauden puoli välistä asti. yksinhuoltajan lapsena en uskonut että minun kohdalleni osuisi kestävä suhde ja valmistauduin jo jäämään yksin. itsensä toteuttava ennustus.. :whistle:

mulla oli mies kasvamassa. se jätti koska ei voinut pettää mutta sen piti kokea muitakin, jotta tiesi kuka on oikea. se oli neitsyt kun tavattiin...

Yhteistyössä