nyt se minunkin mies teki sen. (KATSOKAA KUINKA KÄVI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
ehkä ap ei vaan halua jakaa tätä asiaa meidän kanssa. on teilla muillaki varmaan sellaisia asioita joita ei halua jakaa kenenkään kanssa.

No halusihan se tehdä tämän aloituksen ja jakaa asiaa muiden kanssa. Vaihtaa varmaan nikkiä tämän jälkeen.

No entä sitten? Ei ole mikään pakko jakaa jutun jatkoa muiden kans jos ei halua. Ihmeen uteliasta porukkaa.

Ja voihan sitä palstalle tulla ja olla välittämättä tästä ketjusta tai kysymyksistä.
Toivottavasti kuuluisi ihan hyvää.
Tai sitten ap on muuttanut ja netti ei toimi :xmas:

Noniin, en tosiaan oo palstaillut ja mä en edes muistanut tehneeni tätä aloitusta, kun taisin olla vähän "shokissa" sillon aamulla.
Soitin miehen vanhemmille ja sain kuulla et mies on sika humalassa hakenut yöllä viiden aikaan passin kotoaan, joka on sinne jäänyt. Sitten tuli ukolta viesti iltapäivällä, että "tapan itseni" ei mtn muuta. Sitten siinä aloin tykitellä viestiä ja soitella ym ja sain selville missä oli. Oli ystävänsä kanssa päättänyt yöllä ajaa helsinkiin lentokentälle TAKSILLA (täältä n.500km) ja lähteä klo 17.jtn lähtevällä koneella viikoksi madridiin!!!!!
Voitteko kuvitella, ois vaan pokalla jättänyt mut ja lapset tänne ja lähtenyt ilmoittamatta!!
Nooh, olipa selvinneet ennen koneen lähtöä ja ilmeisesti tää kaveri ei ollut saanut pikapassia, joten tulivat maitojunalla takasin kotia...
Arvatkaa mitkä on olleet fiilikset sen jälkeen :whistle:
Arvaatteko onko luottamus pikkusen kadonnut :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Noniin, en tosiaan oo palstaillut ja mä en edes muistanut tehneeni tätä aloitusta, kun taisin olla vähän "shokissa" sillon aamulla.
Soitin miehen vanhemmille ja sain kuulla et mies on sika humalassa hakenut yöllä viiden aikaan passin kotoaan, joka on sinne jäänyt. Sitten tuli ukolta viesti iltapäivällä, että "tapan itseni" ei mtn muuta. Sitten siinä aloin tykitellä viestiä ja soitella ym ja sain selville missä oli. Oli ystävänsä kanssa päättänyt yöllä ajaa helsinkiin lentokentälle TAKSILLA (täältä n.500km) ja lähteä klo 17.jtn lähtevällä koneella viikoksi madridiin!!!!!
Voitteko kuvitella, ois vaan pokalla jättänyt mut ja lapset tänne ja lähtenyt ilmoittamatta!!
Nooh, olipa selvinneet ennen koneen lähtöä ja ilmeisesti tää kaveri ei ollut saanut pikapassia, joten tulivat maitojunalla takasin kotia...
Arvatkaa mitkä on olleet fiilikset sen jälkeen :whistle:
Arvaatteko onko luottamus pikkusen kadonnut :/

mie oisin jo täräyttäny pasitinpannulla otsalohkoon tuollaisesta... ja oman asunnon etsimisen ois saanu heti aloittaa.. uskomaton mies sulla :o

ohhoh! aika paha.....
no oli ainaki elossa. mut helvetin törkeä temppu!! en varmaan vois antaa anteeks. tolleen sanoo et tappaa ittensä vaik onkin lähössä lomailemaan!! :O

miun ukko tuollasen tempun tekis niin se ois ulkoruokintaa kk ja sitten muutkin kamat kuin ruokakuppi pihalle..

siis ei, vaikka kuin kännissä oiskin, mitään tuollasta oikeesti kukaan aikuinen tee, jos ei oo ihan *ööö haloo, ei oo kettään kotona*..

ihan oikeesti sulle ja lapsille suuri :hug:

No just, kyllä ois tollasen jälkeen mun ukko lähtenyt sinne huutin kuuseen ja olisin itse oikein avittan sen sinne, ja sanonut lähtiessä että paluu lippua ei kannata hankkia ainakaan mun kotiosoitteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
No ohhoh :o :o :o että sellasen meinas sit tehä :o

On se miehillä helppoo, kuin moni nainen pystyis samaan :D

En minä ainakaan,jos mun mies päättäis tehdä noin,niin ainakin oikeudessa mä saisin yksinhuoltajuuden itselleni.

Ei ne vastuuttomille vanhemmille huoltajuutta anna ja mulle lapset on tärkeämpi asia,kun tollainen sekoilu.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
No just :o
Ja sä olet vieläkin hänen kanssaan??? :/

Tuostahan tuo samasta sängystä aamulla lähti...
On muuten ollu molempina lauantaina tän reissun jlk myös baarissa, kun pitäähän se päästä kerrankin kavereita tapaamaan...
Mulla on niin hälläväliä olo et ihan sama.

On muuten ollu molempina lauantaina tän reissun jlk myös baarissa, kun pitäähän se päästä kerrankin kavereita tapaamaan...

Miks se ei voi nähdä kavereitaan muualla ku baarissa?

onnee ja menestystä valitsemallasi tiellä :whistle: :flower: :|

Tais olla oikein kaikkien nolojen kännireissujen isoäiti tuo... On se ihan käsittämätöntä mikä voi tuntua hyvältä idealta ja järkevältä kun örveltää käsittämättömässä humaltilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Jaa-a... Sitä mä oon miettinyt kans... Eihän tuo selvinpäin ees vastaa puhelimeen niille... Kai sillä on joku paniikkihäiriö. emt...

Jaa-a... Sitä mä oon miettinyt kans... Eihän tuo selvinpäin ees vastaa puhelimeen niille... Kai sillä on joku paniikkihäiriö. emt...

just!? Hoitaa siis itseään viinalla?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

onnee ja menestystä valitsemallasi tiellä :whistle: :flower: :|

Muut on ehkä vahvempia, mut en usko et jaksan 24/7 yksin näiden lasten kanssa. Voi siltä kuitenkin apua aina iltaisin pyytää jos tarvii :ashamed:

:(
Toi idea kuulostaa ihan siltä yhdeltä (rasittavasti päähän soimaan jäävältä biisiltä) joka tuli jossain vaiheessa suomipopilta. Jossa jätkä jättää yöllä perheensä ja lähtee Espanjaan. Sellasia ei sais soittaa känniläisille.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

just!? Hoitaa siis itseään viinalla?

ilmeisesti, hyvin sosiaalinen tuo tuntuu kännissä olevan...

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
:(
Toi idea kuulostaa ihan siltä yhdeltä (rasittavasti päähän soimaan jäävältä biisiltä) joka tuli jossain vaiheessa suomipopilta. Jossa jätkä jättää yöllä perheensä ja lähtee Espanjaan. Sellasia ei sais soittaa känniläisille.

mikäs sen nimi on, pakko saada se ja laitan soimaan kun se tulee töistä?

Yhteistyössä