nyt se minunkin mies teki sen. (KATSOKAA KUINKA KÄVI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
:(
Toi idea kuulostaa ihan siltä yhdeltä (rasittavasti päähän soimaan jäävältä biisiltä) joka tuli jossain vaiheessa suomipopilta. Jossa jätkä jättää yöllä perheensä ja lähtee Espanjaan. Sellasia ei sais soittaa känniläisille.

mikäs sen nimi on, pakko saada se ja laitan soimaan kun se tulee töistä?

http://www.youtube.com/watch?v=5JrFNGhgamE

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
No ohhoh :o :o :o että sellasen meinas sit tehä :o

On se miehillä helppoo, kuin moni nainen pystyis samaan :D

En minä ainakaan,jos mun mies päättäis tehdä noin,niin ainakin oikeudessa mä saisin yksinhuoltajuuden itselleni.

Ei ne vastuuttomille vanhemmille huoltajuutta anna ja mulle lapset on tärkeämpi asia,kun tollainen sekoilu.

olen samaa mieltä.

mun yhden kaverin mies, kahden lapsen isä teki just noin ja heidän liittonsa jatkuu ku ei mitään.. ja hän siis toteutti tuon, ei vain suunnitellut.. nooh, en aina ymmärrä kaikkea, mut ei mun tarvikaan.. ihana kun on mies, joka kunnioittaa meidän perhettä!

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
ohhoh ap. olen pahoillani. antoiko mies mitään selityksiä teolleen, miksi oli tuolleen lähdössä luotanne? miksi siitä tuntui että haluaa lähteä?

Ei se mtn selitelly, känniääliötempaus kuulema...
Ja se itsarihomma oli varmaan jtn säälinkerjäämistä multa, että voi voi kun hän on nyt tehnyt mokan ja katuu sitä...

No oonkohan mä outo, mutta ei musta niin vakava juttu :D Siis eiköhän jokainen ole kännissä saanut kuningas-ideoita. Mut tota en hyväksyisi, että joka viikonloppu juo. Ilmeisesti jotain alkoholiongelmaa...:(

No just :o
Ja sä olet vieläkin hänen kanssaan??? :/

Tuostahan tuo samasta sängystä aamulla lähti...
On muuten ollu molempina lauantaina tän reissun jlk myös baarissa, kun pitäähän se päästä kerrankin kavereita tapaamaan...
Mulla on niin hälläväliä olo et ihan sama.

onnee ja menestystä valitsemallasi tiellä :whistle: :flower: :|

Muut on ehkä vahvempia, mut en usko et jaksan 24/7 yksin näiden lasten kanssa. Voi siltä kuitenkin apua aina iltaisin pyytää jos tarvii :ashamed:

Voi jeesus sentään. On se kiva, kun teette ensin lapsia tollaisten paskiaisten kanssa, ja sitten vielä kasvatatte lapsistanne samanlaisia jotka oppivat kotonaan sen mallin, että äiti on kynnysmatto jota voi kohdella miten vaan, samoin tuleva vaimo tulee olemaan kynnysmatto ja ei ole mitään väliä mitä tekee, koska kynnysmatto antaa aina anteeksi.

Miettikää nyt edes vähän sitä, että haluatteko te, että teidän omista lapsistanne kasvaa samanlaisia. Samanlaisia selkärangattomia nysväkkeitä kuin äitinsä ja isänsä, yhtä vähän kunnioitusta muita kuin itseään kohtaan. Siis haluatteko oikeasti sitä lapsillenne?!! Teiltä ne lapset sen parisuhdemallin oppii.

Mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa... :headwall: :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No just :o
Ja sä olet vieläkin hänen kanssaan??? :/

Tuostahan tuo samasta sängystä aamulla lähti...
On muuten ollu molempina lauantaina tän reissun jlk myös baarissa, kun pitäähän se päästä kerrankin kavereita tapaamaan...
Mulla on niin hälläväliä olo et ihan sama.

onnee ja menestystä valitsemallasi tiellä :whistle: :flower: :|

Muut on ehkä vahvempia, mut en usko et jaksan 24/7 yksin näiden lasten kanssa. Voi siltä kuitenkin apua aina iltaisin pyytää jos tarvii :ashamed:

Voi jeesus sentään. On se kiva, kun teette ensin lapsia tollaisten paskiaisten kanssa, ja sitten vielä kasvatatte lapsistanne samanlaisia jotka oppivat kotonaan sen mallin, että äiti on kynnysmatto jota voi kohdella miten vaan, samoin tuleva vaimo tulee olemaan kynnysmatto ja ei ole mitään väliä mitä tekee, koska kynnysmatto antaa aina anteeksi.

Miettikää nyt edes vähän sitä, että haluatteko te, että teidän omista lapsistanne kasvaa samanlaisia. Samanlaisia selkärangattomia nysväkkeitä kuin äitinsä ja isänsä, yhtä vähän kunnioitusta muita kuin itseään kohtaan. Siis haluatteko oikeasti sitä lapsillenne?!! Teiltä ne lapset sen parisuhdemallin oppii.

Mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa... :headwall: :(

näinpä juuri.

Jos mä oisin kirjottanut et jätin sen mulkun niin jengi ois käyny päälle, et "olipa vakaalla pohjalla liitto ja nyt on lapset ilman isää" ja nyt kun asia on ok, niin taas käydään kimppuun, vittu tää on pimee palsta!

Jos mä oisin kirjottanut et jätin sen mulkun niin jengi ois käyny päälle, et "olipa vakaalla pohjalla liitto ja nyt on lapset ilman isää" ja nyt kun asia on ok, niin taas käydään kimppuun, vittu tää on pimee palsta!

vai onko jossain muussa jotain pimeetä ku tässä palstassa...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

vai onko jossain muussa jotain pimeetä ku tässä palstassa...

Ulkonakin tietysti on jo tähän aikaan illasta...

Yhteistyössä