Kaks päivää ollu vihdoin auto omassa käytössä kun mies menee töihin kaverinsa kanssa (kyllä, harvinaista herkkua ku mies tekee taas 14h työpäiviä) ja oon koittanu kahvittelu seuraa saada ja koittanut ottaa yhteyttä taas kavereihin (joita luulin että olis, kun yhteyttä kuitenkin pidän) mutta eipä tullut vastausta mistään. :ashamed: Mä olen kai sitten kamala ystävä/kaveri kun ei edes kahviseura kelpaa..
No, valivali seliseli, ite oon kai tähän tilanteeseen joutunu vaikka kovasti ykspuolisesti oon koittanu kavereihin yhteyttä pitää.. Ei niitä varmaan kiinnosta nyt kun mulla on lapsia. Huoh, kuhan purkasin.. Antakaa tulla täyslaidallinen, ei tunnu missään.
No, valivali seliseli, ite oon kai tähän tilanteeseen joutunu vaikka kovasti ykspuolisesti oon koittanu kavereihin yhteyttä pitää.. Ei niitä varmaan kiinnosta nyt kun mulla on lapsia. Huoh, kuhan purkasin.. Antakaa tulla täyslaidallinen, ei tunnu missään.