Ei mulla oikeastaan ole mitään suurempaa asiaa, mutta mun on pakko saada kerrottua tää jollekin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nameless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nameless

Vieras
Tapasin joitain viikkoja sitten illan vietossa ihanan miehen, joka oli ihan oikeasti täydellinen prinssi ja herrasmies koko illan. Mä sain täyden huomion ja tunsin olevani maailman upein nainen :) Vaan koska heti ensimmäisen tanssin aikana sain selville että mies oli varattu, sovimme yhdessä että mitään "väärää" ei tapahtuisi. Pidettäisiin vaan yhdessä hauskaa koko illan, ilman mitään odotuksia/vaatimuksia mistään muusta. Se sopi mulle ja hänelle. Ja ilta oli täydellinen. Ei siis mitään seksiä tai muutakaan lääppimistä. Juteltiinkin välillä, mies kertoi itsestään ja elämästään. Erottiin loppuillasta, mies lupasi ottaa yhteyttä facebookin kautta.

Kului viikkoja, kunnes eräänä iltana sain kaveripyynnön häneltä. Siitä pari iltaa ja vaihdettiin muutama viesti. Ei kummempia, kysyin kuulumisia.. menee kuulema huonosti parisuhteessa. Ei sovittu mitään sen enempiä, toivottelin mukavat illan jatkot. Ja nyt mä mietin täällä, että olenko ihan hölmö taas. En siis ole tekemässä mitään, en ehdottamassa mitään. Korkeintaan voin olla saatavilla mikäli mies on sinkkuna. Mutta siinä kaikki. Mutta onko ihan typerää olettaa, että mä oon jäänyt miehen mieleen ja että tässä saattaisi niinkin käydä että mieskin on piakkoin vapaana taas? Lapsia ei tässä kuviossa ole, eivätkä ole naimisissa.

Ja jotenkin mä kyllä luotan miehen puheisiin. Tiedän että puhui mulle totta asioistaan silloin kun tavattiin (meillä on yhteisiä tuttuja).. tiedän myöskin sen olevan totta, että parisuhteensa ei voi kovin hyvin.

Tämmöisiä mietin, enkä kehtaa kenellekään kaverille näistä edes jutella.. Oisko kellään mitään sanottavaa? Muuta kuin sitä tavanomaista "älä sekaannu varattuun" -en ole sekaantumassakaan. Pysyttelen kyllä etäällä, mutta mulla on sellainen tunne ettei tuo mieskään mitään salaseuraa ole hakemassa.

No tuossa tilanteessa itse miettisin, että mitäs sitten, kun seurustelisin tuon miehen kanssa ja meillä menisin huonosti. Hän olisi taatusti taas katselemassa aidan toiselle puolelle

onko kiva olla toisen leluna, kun se rimpuilee aiemmasta suhteestaan? Täydellisyys on vaikea laji. Jos hän on niin täydellinen herrasmies ihan oikeasti, niin miksi hänen suhteensa ei ole missään kunnossa? Yleensä siihen mönkääntymiseen on jotain osaa molemmilla kumminkin.

Ja jos toinen aloittaakin ihan freesiltä pohjalta suoraan sinun kanssa, niin eipä hänen tunteensa ole nykyistä kohtaan niin syviä olleetkaan.

Fiksusti olet liikkeellä kun ymmärrät pysyä etäällä miehen ollessa varattu. Jos he eroavat niin tottahan voit ilmaista sitten kiinnostuksesi mutta etene silti varoen, yli menosuhde on aika ikävä kokemus :(

Tuonlaisia varattuja miehiä on kolmetoista tusinassa, erityisesti yöelämässä pyörimässä.

Niillä on parisuhteessa vaikea vaihe, eivätkä osaa sitä oikein käsitellä. Kaipaavat hiukan kiihkoa, naiselta ihailua, puolueetonta ihmistä jolle avautua ja kertoa tunteistaan,elämästään (vieraalle helppo kertoa).
Saavat hieman saalistaa ja olla saalistettu.

Valitettavasti nämä tarpeet tulee täytetyksi jo muutamassa viikossa ja sitten mies huomaa miten hyvä onkin olla vanhassa suhteessa, ei ole valmis luopumaan vaimostaan ja tämä uusi tuttavuus jää kuin nalli kalliolle.

Yhteistyössä