Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ne vaan ei ehdi nopealla aikataululla.
Harvemmin minäkään pääsisin minnekään, jos joku vaikka keskiviikkona soittaa ja kysyy että mentäiskö jonnekin to-pe.
Mitä ystävyyteen ja kaverisuhteisiin ylipäätään tulee, niin on oikeastaan ihan luonnollista että ne suhteet elävät, muuttuvat ja kuolevat ajan, eri elämäntilanteiden yms myötä, ilman sen suurempaa draamaa.
Hanki uusia kavereita ja ystäviä. Puheet siitä, että loppuelämästä tulee kovin yksinäinen, ovat minusta turhaa itsesäälissä kierimistä. Kun mietin omaa kaveripiiriäni, niin ne, joiden kanssa eniten aikaa vietän, ovat aika uusia tuttavuuksia. Osa vuodelta 2009, osa 05-06, jokunen 01-02 aikana tavattu tyyppi myös. Ja mä olen sentään jo melkein 35-vuotias eli ihan aikuisiältä nuo kaikki on peräisin. Olen yhteyksissä myös lapsuuden ja lukion aikaisiin ystäviin, mutta koska elämä on vienyt meitä kirjaimellisesti eri suuntiin (eri suunnille maapalloakin) niin emme enää juurikaan vietä aikaa yhdessä. Eikä se minusta ole edes sääli, sellaista elämä nyt vaan tuppaa olemaan!
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen myös;23813476:minä muutin miehen perässä toiselle paikkakunnalle ystävistä/tukiverkosta. Pienellä kylällä (alle 5000 asukasta) tuntui aluks ettei täällä oo ketään. menin rohkeesti kerhoihin yms ja yhen äkin olikin äiti kavereita pilvin pimein. Vuosi vierähti ja kyläpaikkoja oli joka illalle ja päivälläkin kivasti ulkoilu seuraa..
Nyt on alkanut paljastumaan miten sisäänpäin kääntynyttä porukka onkaan.. Tämä äiti piiri onkin haukkunut mua koko ajan, naureskellut selän takana.. Ja nyt kun viimeisetkin paskan jauhannat on tullut ilmi, olen totaalisen yksin..Onneks on töitä..menee illat omalla porukalla ja viikonloppuisin ajelen vanhaan kotikaupunkiin sadan kilsan päähän tapaamaan niitä oikeita ystäviä..
Jos lapset on toisilleen julmia kaverisuhteissa, on ne ainakin sitä rehellisesti. Nainen ja Äiti on toiselle peto..![]()