Nyt se on tehty!!:)*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
must toi on aika kiva. en oo ikinä ennen nähnyt tota ideaa!!! mieheni saattaa varastaa idean, haluaisi ottaa vauvan kunniaksi tatskan, mutta ei ole vielä keksinyt että minkälaisen...

klikatkaa kuva suuremmaksi.On sevästi selkeämpi ja paljon kauniinpi silloin kun se näkyy kokonaan.Pitää käydä tutustua tohon linkin pinoon.Mistä keksitte idean ja kuinka se toteutettiin.

Kiva on, mut ainoa mihin mä kiinnitin huomiota oli se, että mun silmääni tuo jalkapohja on väärinpäin. Eli mä olisin pistänyt peukkuvarpaan oikealle ja siis jalan niin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva on, mut ainoa mihin mä kiinnitin huomiota oli se, että mun silmääni tuo jalkapohja on väärinpäin. Eli mä olisin pistänyt peukkuvarpaan oikealle ja siis jalan niin päin.

Juu, mut tuo on suoraan siitä lapusta mihin synnärillä pojan jalka painettiin. En halunnut paljoa muutella =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:

Juu, mut tuo on suoraan siitä lapusta mihin synnärillä pojan jalka painettiin. En halunnut paljoa muutella =)

Siinä tapauksessa olisin pistänyt sen sitten toiselle puolelle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:

Siinä tapauksessa olisin pistänyt sen sitten toiselle puolelle ;)

=)

Yhteistyössä