Nyt se on tehty!!:)*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihana!! mä olen miettinyt ideaa kun haluaisin jotkut lapsiin liittyvät tatuoinnit, et olisko etunimen ekakirjain tyhmä sydämessää..jne mutt amihin kohtaa..! rinnukseen en halua kun vanhana ne vaan venyy ja roikkuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja surffaaja:
klikatkaa kuva suuremmaksi.On sevästi selkeämpi ja paljon kauniinpi silloin kun se näkyy kokonaan.Pitää käydä tutustua tohon linkin pinoon.Mistä keksitte idean ja kuinka se toteutettiin.

fjongalta tuo idea varmaan...

Ihana idea mutta toteutus valitettavasti täysin epäonnistunut. Näyttää tosiaan ihan kuin olisi ihosyöpä. Toivottavasti tuo väri ei ole pysyvä vaan alkupunoitusta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Öhh:
Ihana idea mutta toteutus valitettavasti täysin epäonnistunut. Näyttää tosiaan ihan kuin olisi ihosyöpä. Toivottavasti tuo väri ei ole pysyvä vaan alkupunoitusta tms.

juu, jos eilen otettu ja kuvattu niin aika lailla on alkupunoitusta....

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
must toi on aika kiva. en oo ikinä ennen nähnyt tota ideaa!!! mieheni saattaa varastaa idean, haluaisi ottaa vauvan kunniaksi tatskan, mutta ei ole vielä keksinyt että minkälaisen...

Mulla on aina ollut tuo, paitsi että oikeaan lapaan vauvan käsi :) ihan ennen lapsia jo mietin :) Vauvakädenjälki esikoiselta odottamassa rohkaistumistani, esikoinen siis ainoo lapsi viel :)

toi on JUST sellanen mitä ite oon ajatellu!! :heart: Tosi ihana!!
Mä tosin haluisin varmaan vaan pelkillä ääriviivoilla 3x ja sisälle muksujen nimet tai ainaki alkukirjaimet :heart:

joillakin mammoilla nuo äitiysjutut menee liaallisuuksiin hormonimyrskyissä. Aivan karseita tatskoja, mutta eipä tatuoinnit koskaan ole kauniita. Vielä kauheampia siksi että todellakin vauvan jalanjälki ihossa on ajatuksena herttainen mutta toteutus on kuin kuolleen jälkiä nahkassa.

Yhteistyössä