Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surffaaja:klikatkaa kuva suuremmaksi.On sevästi selkeämpi ja paljon kauniinpi silloin kun se näkyy kokonaan.Pitää käydä tutustua tohon linkin pinoon.Mistä keksitte idean ja kuinka se toteutettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Öhh:Ihana idea mutta toteutus valitettavasti täysin epäonnistunut. Näyttää tosiaan ihan kuin olisi ihosyöpä. Toivottavasti tuo väri ei ole pysyvä vaan alkupunoitusta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:must toi on aika kiva. en oo ikinä ennen nähnyt tota ideaa!!! mieheni saattaa varastaa idean, haluaisi ottaa vauvan kunniaksi tatskan, mutta ei ole vielä keksinyt että minkälaisen...
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Heijh, oliko sulla minkä hintanen tuo tatska? Liikkeessä varmaan otit?
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Heijh, oliko sulla minkä hintanen tuo tatska? Liikkeessä varmaan otit?
Hieman alle 100 e maksoiLiikkeessä juu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva on, mut ainoa mihin mä kiinnitin huomiota oli se, että mun silmääni tuo jalkapohja on väärinpäin. Eli mä olisin pistänyt peukkuvarpaan oikealle ja siis jalan niin päin.