Nyt se pyhä viha iskee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mä jo mietinkin onko tää ihan normaalia, että mun olo on näin hyvä ja neutraali kun erosta on vasta puolitoista kuukautta. Mutta nyt se helvetti alkaa lyödä päälle...

exällä oli mun kakkospuhelin lainassa ja sain sen tänään takas kun oma puhelimeni hajosi. En tiedä oliko tarkoituksella jättänyt sinne mun nähtäväks yhden viestin jonka on lähettänyt tällä "ihastukselleen" eli panolleen. Se mikä mulle iski siitä viestistä sen henkisen helvetin oli viestin alku: "kastele kukat"... se viesti oli lähetetty äitienpäivänä jolloin exä oli mun kodissa vauvan kanssa pari tuntia ja muuten sen äitienpäivä viikonlopun poika oli exällä. Voi helvetti jos se silloin on raahannut sen eukon jo kotiinsa. Mä olin muuttanut lasten kanssa pois sieltä vaan kaksi viikkoa aiemmin ja se oli ENSIMMÄINEN viikonloppu muuton jälkeen kun poika oli isällään. AAAARRRGGHHH!!!!

Mua ei paskaakaan kiinnosta ukon ja sen naisen suhde, mutta se mua todellakin kiinnostaa jos se roudaa sen heti pojan silmiin samalla ovenavauksella kun mä olen muuttanut

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kyllä:
Tiedän niin hyvin tuon tunteen... Ja usko pois, kyllä siihen liittyy mustasukkaisuuttakin. Mutta se menee ohi aikanaan...

Ihan varmasti liittyy... mua vaan niin hajottaa noiden lasten takia. Kun koko ajan osaltaan syytän itseäni kun eropäätös oli mun, vaikka exä nyt olikin se joka petti... Tuo 3v on niin pihalla tästä tilanteesta ja mä syytän itseeni, että mä sen sille olen erolla aiheuttanut ja hajottaa niin paljon ajatella jos se samaan syssyyn joutuu jo alkaa käsitellä sitä, että sen OMAAN kotiin tulee toinen nainen

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
En ymmärtänytkään silloin eron aikoihin, että eron syy oli miehesi uusi nainen!?! Vai muistelenko nyt väärää eroa?/tapausta?

No ei mies mulle varsinaisesti mitään oo myöntänyt muuta kuin molemminpuoleisen ihastuksen ja sen, että on tän naisen kanssa esim. ollut baarissa kaksin mun ollessa alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä. Ja mulle valehteli kirkkain silmin olleensa kotona. Jälkikäteen on alkanut moni asia jo pitkienkin aikojen takaa aueta ja monelta taholta (myös miehen kavereiden kautta) oon kuullut pettämisistä.
Mutta alkoi meillä meillä mennä ihan päin helvettiä muutenkin jo syksyllä mun ollessa raskaana. Tää ihastus oli vaan viimeinen niitti.

Alkuperäinen kirjoittaja mä huomaan:
ja aiot käyttää lastasi vaan välikappaleena, haitataksesi heidän tapaamistaan ja olemistaan.

En missään nimessä käytä lasta välikappaleena. Tiedän, että mikäli ex sen naisen sinne nyt jo roudaa mä en sille mitään voi. Toivon vaan että näin ei vielä kävis kun erosta on niin vähän aikaa ja lapsikin on vielä ihan pihalla. Lapsi on nytkin parhaillaan isällään ja viikonloppuna on menossa viideksi yöksi kuten suunniteltu.

Lapselle en myöskään isää ole missään vaiheessa mustamaalannut vaan ne paskat tunteet puran ihan muiden ihmisten kanssa silloin kun lapsi ei ole paikalla.

outch :o

voisitko millään puhuu sen ex-siippas kanssa asiasta, et antais sen suhteen jäädä sille ajalle kun lapset ei ole näkemässä? näin meillä ainakin tehdään, mä "seukkailen" vaan silloin kun lapset isällään. samoin se.

Yhteistyössä